1.

27 1 0
                                    

Je prvního září a jako předešlé 3 roky stojím před nevelkou budovou střední průmyslové školy. Je to zvláštní pocit vědět, že je to poslední rok co tuhle budovu naštěvuju a setkávám se s těma lidma vevnitř. Z protější strany cesty na mě mává malá postava. Hej René kde si tak dlouho?? Čekám tu snad celou věčnost. Směje se a běží ke mě. No ahoj zamávám a jdu ji naproti. Vůbec ses nezměnila pořád jsi jako sluníčko směju se. To víš, ne každý udělá takovou radikální změnu jako ty.

Mívala jsem dlouhé hnědé vlasy, ale řekla jsem si, že to chce změnu a tak se ostříhala na krátko a obarvila na černo s červeným melírem.

Sekne ti to kočko promluví za mnou známý hlas. Ahoj Deni usměju se na vysokou krásnou hnědovlasou dívku. Má na sobě své oblíbené červené šaty a černé lodičky které odemě dostala k loňským vánocům.

Nevyrostla si?? Jsi už větší než já, směje se naše sluníčko Elza. (to je zkratka pro Elizabeth). Je to dívka sice menšího vzrůstu, ale každý ví že si má dávat pozor protože má 7 starších bratrů a ti si svou sestřičku hlídají. Má na sobě rifle a černé tričko a jako vždy ji to strašně moc sluší.

Od schodů do školy k nám utíká Mája. Další super holka s krásným úsměvem a nevinýma očima, ale za nima se skrývá ďábelský smysl pro humor. Má na sobě moji sukni s černými květy a rudou halenku. No tak kde se flákáte vy babky?? S úsměvem doběhne až k nám a zastaví se přímo předemnou.
Hele kdo je ta nová?? Kouká na mě s otevřenou pusou.

Maji vždyť to je René směje se Elza.
Cože?? Vždyť je krásná jako nějaká princezna.
Ale nepřeháněj, červenám se. Notak už pojďte musíme si zabrat ty nejlepší místa tahá nás Deni do školy. Takže vzadu u okna jako každý rok. Směju se a letos sedím s kým?? To nevím smějou se na mě všechny 3 třeba na tebe vyjde Jesika šťouchne do mě Deni. Ne prosím jen to ne vždyť umřu. Říkám a předvádím kolabs. Notak René, já sedím s Elzou a Mája sedí s Chloe povzbuzuje mě Deni. Já vím, no co, nový rok nový začátek, usměju se a vykročíme všechny ke škole.

Děkuji za každé přečtení a za každý komentář doufám že mi řeknete své postřehy a snad budete chtít i pokračování.

Tajemný cizinecKde žijí příběhy. Začni objevovat