3.

11 1 0
                                    

Hele to jsou oni, jsou ještě hezčí než na fotkách a videích. rozplývá se Chloe a já následuju její zasněný pohled.
A kdo to je?? Otočím se na ni s otázkou v očích.
Ty je vážně neznáš?? Vždyť to je úplně nová Metalová kapela. Zatváří se uraženě.
Počkej co, to jsou vážně 3M?? (My milujeme metal)
Jasně tys neviděla fotky?? Dívá se udiveně.
Ne jen znám všechny jejich písničky skoro nazpamět. Zasmála sem se nad svojí blbostí.

Deni: Hele holky to je ten sexi kytarista. Málem se složila na stůl.
Chloe: a to je basák...aaaach to je kus.
Mája: hele to je ten zpěvák on má tak boží hlas.
Elza: hele druhý kytarista a ten jeho úsměv oooo....René proč nic neříkáš tobě se nelíbí ani ten klávesák to je ale kus mmmm.
Já: stejně si mě ani nevšimnou ale, vás jo holky tak úsměv, směju se jejich nadšení. Jo a slintejte trochu míň nebo tu budeme mít povodeň.

Fakt vtipný urazila se Deni. Aha a proto jdou sem že?? Mrkla na mě a zvedla obočí.
Jo kvůli vám. Hodim na ni pohled typu to je jasný jak facka ne??

Ahoj já jsem Pavel a tohle jsou Kamil, Peťa, Radim a Patrik a vy jste?? Usmívá se na nás zpěvák a natahuje ke mě ruku. Cukají mu koutky do roztomilého úsměvu z mého překvapeného výrazu.

Tohle jsou myši a to nejhorší co na naší škole najdeš. Ozve se Jesika. Která se tu najednou zjevila.
Aaaa čarodějnice protočila jsem oči v sloup. Hele nevěděla jsem že existuje mluvící prdel věnovala sem jí jeden pohled a zasmála jsem se a holky se přidaly.
Co si to dovoluješ ty kryso?? Zasupěla celá rudá. Vypadala fakt nasraně, ale mě náladu nezkazí.

Kouknu ji přímo do očí a s ledovým klidem prohlásím: pořad budu radši krysa, než patřit mezi blechy okolo zadnice větší než sám vesmír.

Ty vole.... Začali se všichni až na Jesičinu partu smát. Tak to si vystihla prohlásil kluk který stál ve dveřích do třídy a tiše pozoroval celou situaci.

Byl to ten nejhezčí kluk jakého jsem kdy viděla snad mi z toho pohledu spadla i brada.
Hele Míšo ty si umíš vybrat čas příchodu směje se Pavel a jde mu naproti

Michal: vždyť mě znáš. Usmál se a zvedl jen jeden koutek úst. Ten úsměv musím vidět zase napadlo mě v tu chvíli.
Jesika mu vůbec nevěnuje pozornost a je stále otočená ke mě: kdo si myslíš že jsi ty malá šprtko seš spíš kluk než holka plive mi do ksichtu.
Já utírajíc si obličej: hele neplivej mi do ksichtu a dej si odchod ty reklamo na bordel.

Emma: co si to dovoluješ?? Jesika je ta nejkrásnější a nejchytřejší na světě vysvětluje a podlejzá své paní. Ta ji má omotanou kolem prstu. Pomyslela jsem si.
Deni: jo možná tak 1 od konce.

Všichni sme chytli další výbuch smíchu a Jesika i s jejima zombíkama se uraženě odvalila do předních lavic. Když si sedala hodila na nás ještě jeden smrtící pohled a přez celou třídu křikla tohle není konec. A my jen vybuchly v další smích.

Tak kde jsme to skončili?? otočím se na Pavla.
Pavel: chtěli jsme znám vaše jména oooo krásné a chytré víly.
Já: tohle je Chloe, Mája, Deni, Elza a já jsem René.
Michal: úžasné jméno. Kouká na mě s úžasem a ten jeho koutek se znova zvedl do sexy úsměvu.
Já: dě...děkuju ale je spíše pro kluka. Zakoktám se a snažím se to zakrýt pokrčením rameny.
Radim: aspoň jsi výjimečná i něčím jiným než sarkasmem. Usměje se na mě hezký černovlasý kluk s temnýma očima celý v černém která kontrastuje s jeho světlým obličejem.
Já: No měli byste si sednou začíná hodina. Snažila jsem se je vyhodit aby neviděli jak rudnu.

Jsem rudá až za ušima z té chvály a obdivu. Holky na mě koukají s pohledem typu asi po tobě jede.
Najednou vchází Eror do třídy (přezdívka třídního).

Eror: Tak se utišíme už jsem tady a co vy hoši nevíte kam sednout?
Tak vy 4 co jste přišli po mě do zadní čtyř lavice, pán s blbým usměvem a jeho 3 kamarádi před ně zamračí se na Patrika a na kluky a ukáže jim jejich místa a vy dva si můžete vybrat ke které dámě si sednete a takhle doufám zůstanete. Radim se snaží dostat ke mě ale nemá šanci a nakonec se se svěšenými rameny odšourá vedle Kláry další dívky která se nezúčastněně věnuje svýmu mobilu.

Čau já jsem Michal ale, proč se představuju jsem debil, promluví hlas vedle mě.

Zvedla sem hlavu od Radima abych se podívala na kluka se kterým budu celý rok sdílet lavici. Střetli jsme se pohledem.
Dě...děkuju zvládla jsem vykoktat a zase začala rudnout.
Nemáš za co jen jsem se k tobě přidal a teď pozor mluví učitel směje se a tváří se strašně zaměstnaně učitelem.

Tak jo tahle byla delší :D ale snad se líbí.

Tajemný cizinecKde žijí příběhy. Začni objevovat