13.

14 1 0
                                    

Michal

Zase mám zpoždění doprdele a to je teprve první den školy. Nasraně jsem bouchl rukou do volantu a vypl motor. Vystoupil jsem z auta ze zadu si vzal batoh a zamířil ke škole. Hele není to tu škaredý je to docela útulný třeba se mi tu bude líbit. Koukal jsem kolem sebe a prohlížel si svoji novou školu. Byla to menší budova v cihlovém stylu s bílými okny, vypadala docela přátelsky.

Vešel jsem do školy a zamířil k tabuli uprostřed vestibulu kde bylo rozepsané která třída je která a kam studenti ze svých oborů mají jít. Páni tolik oborů to bych si ani netipl. Pomyslel jsem si a hledal svůj obor když jsem ho našel podíval jsem se která je to učebna a zamířil do posledního patra.

Z mojí třídy se ozýval nějaký hluk a po chvíli smích doufal jsem že nejdu pozdě, ale třída byla otevřená tak sem vešel dovnitř. Ve dveřích jsem zůstal stát jako opařený, ani nevím jak dlouho jsem tak stál.

Mohla za to ta osoba které jsem si všiml jako první. Upoutala moji pozornost. Ta dívka je tak krásná, tak sexy i když sedí vypadá jako anděl. Má nádherné krátké vlasy ta červená na ni působí ďábelsky sexy. Něco mi říká že bych se měl od ní držet dál ale mé druhé já je ji úplně hypnotyzováno. Něco mě k ní táhne, ale co to nevím. Tohle vše mi proběhlo hlavou zatímco jsem na ni okouzleně koukal myslím že jsem měl i otevřenou pusu.

Najednou mě z hypnózy vytrhl její hlas. Byl sametový, svůdný a přitom sladký že bych ho mohl poslouchat celé hodiny. Uvědomil jsem si že mluví na tu štětku co stála před ní. Najednou jsem promluvil ani nevím co jsem řekl, ale najednou se na mě většina lidí otočila.

Hele Míšo ty si umíš vybrat čas příchodu zasmál se Pavel a kvůli tomu jsem musel odtrhnout oči od toho anděla, který se na mě díval se zvláštním pohledem, ale nevěděl jsem co ten pohled znamená.

vždyť mě znáš. Usmál jsem se a zvedl jen jeden koutek úst do svýho typickýho úsměvu a došel jsem až k nim. Stále na mě koukala když jsem se zdravil s kluky. Cítil jsem jeji pohled na sobě, ale nedával to znát. Potom už jsem jen sledoval hádku mezi princeznou a tou děsnou holkou.

Když ta holka odešla i se svou skupinkou snažil jsem se nenápadně dostat blíž k tomu krásnému anděli, ale tak abych neupoutal zbytečnou pozornost a mohl na ni koukat. Zrovna se zdravili a představovali s klukama. Ten její úsměv je okouzlující snad ho uvidím častěji dělá ji pěkné dolíčky na tváři. Usmál jsem se. Představila se jako René. úžasné jméno usmál jsem se na ni a sledoval jak pomalu rudne a snaží se to skrýt. Byla tak roztomilá když se snažila zakrýt svou rudou tvář.

Přes třídu se roznesl učitelův hlas a všechny nás umlčel. Rozesadil nás do lavic. Měl jsem štěstí mohl jsem si vybrat jestli si sednu vedle anděla, který  se představil jako René. Zajimavý jméno pro holku. Usmál jsem se pro sebe. A snažil se předběhnout Radima který si vedle ní chtěl sednout. Vypadal zkroušeně, když jsem ho vyhodil a sedl si vedle René já. Radši se sebral a šel si sednout vedle další naší spolužačky.

Čau já jsem Michal ,ale proč se představuju jsem debil. Praštil jsem se do čela když mi došlo jako hovadinu jsem řekl, vždyť už se známe. Otočila na mě pomalu svou hlavu a podívala se na mě. Páni nevšiml jsem si že má tak nádherné oči, jsou jako dvě studánky v kterých se odráží nebe ze kterého snad spadla protože dívka jako ona musí být anděl. Ty jiskřičky v jejích očích byly jako by do místnosti plné tmy pronikly sluneční paprsky. Zůstal jsem na ni koukat a úplně se v jejích očích stratil. Najednou se začala zase červenat a její úsměv upoutal mou pozornost na její sladké rty a já toužil po tom přitisknout své rty na ty její. Jak asi chutná. Proletělo mi hlavou.

Dě...děkuju usmála se a sklopila pohled. Nemáš za co jen jsem se k tobě přidal a teď pozor mluví učitel usmál jsem se a dělal že je učitel velice důležitý a přitom z boku koukal na její andělský obličej.

To bude ještě zajimavý rok. Usmál jsem se pro sebe. Chtěl bych ji mít pořád u sebe. To vím už teď.

Tajemný cizinecKde žijí příběhy. Začni objevovat