10.

14 1 0
                                    

Škola končí a já se snažím co nejrychleji zmizet abych nemusela být sama a Míšou. Každý jeho úsměv a pohled mi vždycky rozproudí krev a srdce mi dělá kotrmelce. Už jsem si myslela, že jsem unikla, ale najednou sem narazila do pevné hřejivé zdi kterou tvořila Míšova náruč. Konečně v jaký to je proběhlo mi hlavou.

To jsem ti chyběl tak moc žes mi samou radostí vběhla do náruče? Zasmál se a na tváři se mu udělaly roztomilé dolíčky a v očích mu pobaveně zajiskřilo.

To víš že jo. Zasmála jsem se a snažila se skrýt nervozitu. Srdce mi bušilo a já se bála že mi z hrudi každou chvíli vyskočí blahem.

Co třeba kafe?? Pujdeš semnou znám jednu super kavárnu. Zvedl jeden koutek do křivého úsměvu a pohladil mě po zádech. Ta elektrila kterou mi tím do těla poslal byla příjemna.

Páni jak byl ten úsměv sexy. Měla jsem chuť se k němu přitisknout ještě víc a nasávat tu nádhernou vůni jeho těla.

Kde ses mi stratila princezno?? Usmál se na mě a já si teprve teď uvědomila že mě pořád objímá a já na něj pouze koukám s lehce ote řenou pusou.

Promiň jen jsem už přemýšlela jaký kafe si dám. Snažila jsem se z toho vymluvit a pokrčila rameny.

Zúžil oči a prohlížel si mě jako by chtěl najít jakoukoliv známku o tom že lžu. Po chvíli usoudil že říkám pravdu a usmál se. Tak pojďme už usínám ve stoje zavtipkoval a pustil mě, ale stále mě držel za ruku.

No konečně se pohneme. Zasmála jsem se a ze srandy na něj vyplázla jazyk.

To jsem, ale nedomyslela a když jsem ten jazyk vyplázla chytil mě do náruče a zmáčkl mi zadek.

Tak ty chceš zlobit?? Usmál se a povytáhl jedno obočí v očích mu nebezpečně zajiskřilo. Jestli jo tak si rád tu hru zahraju mrknul na mě.

Míšo já to tak nemyslela snažila jsem se uklidnit svůj tep. Srdce mi bilo tak prudce až jsem si myslela že mi vyskočí z hrudi. Ta jeho nádhenrá vůně mi omámila mozek a já nebyla schopná normálně uvažovat.

No dobře ale příště to nezkoušej nevím jestli bych se udržel. Zašklebil se na mě, olízl si horní ret a přitáhl mou pozornost na svá ústa. Byla tak dokonalá zalapala sem po dechu. Asi mě slyšel protože mi koukl do očí a znova si ten ret olízl a přitom mě plácl po zadku. Tak pojďme. Usmál se, chytil mě za ruku a táhl bočními uličkami někam do neznáma, ale za ním bych šla kamkoliv.

Tajemný cizinecKde žijí příběhy. Začni objevovat