8.

5 1 0
                                    

Sedím Míšovi na klíně a nejsem schopná se pohnout. Hladí mě po vlasech a kouká mi do očí. Jsem z jeho pohledu celá nesvá, ale nemůžu od něj odtrhnout oči. Je to jako by mě tím pohledem spoutal.

Asi se mě chystá políbit, naklání se ke mě, přivírám oči, ale najednou se ozval zvonek a hned na to znovu.

Promiň, omlouvám se a snažím se zvednout abych mohla otevřít.

Jo v pohodě zatváří se rozpačitě. Tak běž než vyrazí dveře. Zasměje se a prohrábne si vlasy.

Otevřela sem dveře a za nima stála celá naše parta i s klukama.

Co tu děláte?? Tvářím se zmateně.

Deni: přišli jsme tě pozdravit a zkouknout nějaký film.
Radim: a máme i jídlo. Zatřásl mi s taškou před obličejem.
Já: tak pojďte dál běžte do obýváku a já zatím nachystám pití.

Všichni se pozdravili s Míšou usadili se a začali vybírat film.

Deni: hej René kde se tu vzal Míša a co jste dělali sami doma mrkla na mě spiklenecky když přišla do kuchyně a sedla si vedle mě na linku.
Já: to je na dlouho zasmála sem se, ale teď se musím jít převlíct. Zrudla jsem.
Deni: no to bys mohla zasmála se. A mezi tím mi to můžeš všechno říct.

Šli jsme spolu do pokoje a ostatní nechali dole. Když jsem zavřela dveře Deni se usadila na posteli a s nedočkavostí na mě koukala. Tak co teda?? Zeptala se po chvíli a já ji to všechno řekla. Od té příhody ve škole až po to jak přišli.

Občas to okomentovala hmm a aha a na konci se mě zeptala jestli sem ho chtěla políbit.

Deni já vážně nevím, příjde mi to až moc dobré aby to byla pravda. Pokrčila jsem rameny.

Možná ti to tak příjde, ale pravda to je. Pojď už na nás čekají tahala mě dolů se šibalským úsměvem.

Když jsme přišli do obýváku sedla sem si vedle Míši a ona mezi kluky a pustili sme si horor.

Po filmu.
Radim: hej René a ještě máme jedno překvápko. Mrknul na mě.

A jaké zeptala sem se s úsměvem a přemýšlela co to bude za další bláznivý nápad.

No všichni tady dneska spíme. Zasmál se mému překvapenému pohledu.

Si děláte srandu zasmála sem se. Tak to vám pujdu nachystat postele.

Radim: a kdo spí s tebou?? Jestli nevíš nabízím se usmál se na mě a chytil mě kolem pasu a lehce mě k sobě přitáhnul.

Viděla jsem jak Míša ztuhnul a zatíná ruce v pěst, ale snažil se tvářit jako že nás neposlouchá.

No víš Ráďo nic proti tvé nabídce, ale u mě v pokoji spí holky vy kluci spíte v obýváku. Klepla jsem ho po ruce s káravým výrazem.

Míša se uvolnil a usmál se na mě. Máš to dobře vymyšlené. Mrknul.

Díky, no tak tady jsou deky a dobrou noc. Zasmála jsem se. Ještěže máte tak velký barák zaslechla jsem od Radima. Jen jsem mykla rameny a podala mu poslední deku.

S holkama jsme vyšli ke mě do pokoje a uložily jsem se ke spánku. Všechny už tiše oddechovaly ale i přes spoustu hodin jsem stále musela myslet na Míšu a tu chvíli.

Tajemný cizinecKde žijí příběhy. Začni objevovat