7.

7 1 0
                                    

Když jsem přiběhla domů málem jsem se srazila s mamkou na schodech.  Nevěnovala jsem ji pozornost a utíkala do svého pokoje.

Přišla za mnou do pokoje a sedla si na kraj postele.
René co se stalo?? Zněla smutně a soucitila semnou.

Já: víš mami mám ráda svýho novýho spolužáka, ale on má rád jinou. Začaly mi téct slzy a já je nemohla zastavit.

Mamka: jak to víš, řekl ti to??
Já: ne, ale ona jo.
Mamka: jak se jmenuje ta holka??
Já: je to Jesika.
Mamka: tak z toho si nic nedělej, vždyť víš jak si umí vymýšlet.
Já: jo, ale co když říká pravdu??
Mamka: dokud ti to neřekne sám. Nic není ztraceno ale broučku??

Budu muset jít zlato uvidíme se zítra papa. Loučí se a zavírá za sebou pomalu dveře.

Když mamka odešla šla jsem se najíst a sedla si k ntb. Mohla bych se podívat na ten koncert.

Když jsem se začala nudit pustila jsem si film a zalezla pod deku. Po chvíli jsem začala usínat, ale najednout zazněl zvonek. Jdu otevřít a za dveřmi stál on.

Byl hezčí než ve škole měl na sobě černou mikinu, černé kalhoty a černé kanady. Přes kapuci mu nešlo vidět do obličeje.

Mí...míšo co tady děláš?? Zakoktala sem.
Chtěl jsem vědět jestli jsi v pořádku když jsi tak rychle utekla ze školy. Podíval se na mě svýma krásnýma očima a viděla jsem v nich starost a ještě něco co jsem nemohla poznat.
Nevěděla jsem, že sis mě všimnul, když jsi se bavil s Jesikou.
Míša: no ona se ke mě přisrala a nemohl jsem se jí zbavit promiň. Pokrčil omluvně rameny a koukl na mě psíma očima.
Já: v pohodě a proč nejsi s ní?? Říkala že máte rande. Pokrčila jsem rameny.
Míša: cože rande a s ní?? Zasmál se na celé kolo. Tak takhle dobrý vtip jsem dlouho neslyšel. Hele René myslíš, že bych mohl dovnitř tady prší a je tu zima.

Jo jasně promiň neuvědomila sem si to. Rychle jsem ho hnala dovnitř aby nebyl nemocný.

Jo v pohodě usmál se na mě a vyslíkal si mikini.

Zavedla sem ho do obýváku a teprve tam si uvědomila že mám na sobě bílé průhledné triko a mini kraťasy.

No asi bych se měla převlíct, ty si tu zatím udělej pohodlí. Začervenala sem se.

Mě se tak líbíš kvůli mě se převlíkat nemusíš. Usmál se na mě a sjel mě pohledem s pozdviženým obočím.

Co si dáš?? Snažila jsem se změnit téma. A upravovala si vlasy.

Něco dobrýho k filmu zasmál se a usadil se na gauči. Hele popkorn chytil mísu.

Fajn jdu pro pití. Otočila jsem se a najednou byla na jeho klíně. Hej co se děje?? Otočila sem se na něj.

No víš chtěl jsem si s tebou promluvit a lepší příležitost mě nenapadla. Pokrčil rameny a usmál se tím svým sexy úsměvem.

To můžeš i normálně, nemusím ti přitom sedět na klíně. Snažila jsem se od něj odtáhnout.

Jo, ale... Proč se chováš tak chladně?? To je kvůli Jesice?? Přimhouřil na mě oči a pozoroval mě.

Jo.

Chvíli mě pozoroval z podpřivřených víček jako by chtěl vidět jestli lžu. Pak se uvolnil. Neboj se nemám o ni zájem a není ani můj typ. Usmál se na mě a pohladil mě po vlasech.

Tajemný cizinecKde žijí příběhy. Začni objevovat