14. KAPITOLA

0 0 0
                                    

Když už jsme se všichni seznámili a najedli, smečka odešla. Musel jsem to tu trochu uklidit, bylo tu kostí jak na hřbitvě.
Už jsem měl uklizeno a tak jsem si vylezl na strom a přemýšlel o té vlčici a o tom jak se jí zavděčit. Bohužel jsem na nic nepřišel. Zároveň už jsem byl unavený, tak jsem si šel lehnout do podzemního pelechu.
Ráno jsem se probudil asi v devět. Chvíli jsem mžoural po pelechu a pak vylezl ven. A co tam nevidim? Celá smečka. Chvilku jsme na sebe civěli a pak promluvil Winter, "Dobré poledne, doufám, že si se královsky prospinkal vrtichvostíku." Řekl to tak sarkasticky až se mi chtělo zvracet. Na zádech se mi naježila srst. "Klid Wintere!" Ozvala se konečně Ember (vlčice). "C-co tu děláte?" Zeptal jsem se zmateně. "Čekáme až se princátko uráčí vykutálet ze svého královského pelíšku." Odpověděl Winter, opět ironicky. "Wintere, já ti naposledy říkám abys ses zklidnil! Jestli to tak nebude, tak si mě nepřej." Štěkla naštvaně Embr. "Winter ti to vlastně řekl. Akorát neslušně! Jsi členem naší smečky a my jdeme na lov. A lovu se účastní zásadně všichni." Řekla důrazně. "Rozumím." Řekl jsem a zařadil se k ostatním.
Během cesty na lov jsem se zkamarádil s vlkem Denym. Byl to velitel lovecké skupiny dva, jedničku vedla Ember.
Cestou jsem Denymu vyprávěl o Ember, tím myslím, že se mi líbí a tak. Bohužel mi řekl, že už má někoho. Bylo mi strašně a ještě se mi přitížilo, když mi řekl koho. "Wintera?" Zeptal jsem se. On jen přikývl.
Taky jsem zjistil, že Winter je ve smečce oblíbenej a že je to Denyho přítel. Jak to? Vždyť je namyšlenej a hrubej.

Member of the wofl packKde žijí příběhy. Začni objevovat