~15~

37 2 0
                                    

Özür dilerim , ben yine tutamadım kendimi . Yine nefret edemedim edemedim senden , yine bitiremedim seni . Ne kadar desemde , silemedim içimdeki sevgini . Öyle çok özlüyorum ki seni , hayır senin yerinde olsam daha fazla kıyamazdım bana. Ama nasılda mutlusundur şuan . Ahım kaldı sanıyorum ama yok heralde , çok iyisin diye duydum . Öyle dediler işte , eh birazda üzüldüm ama merak etme bende iyiyim , iyi olmaya çalışıyorum . Senden sonra ne kadar iyi olabilirsem zor oldu ama yinede mutluyum , hemde o kadar mutluyum ki , seninle olduğum zamandan daha az acı çekmeye başladım . Nasıl diyebilirim ,alıştım sanki biraz . Hayli zaman geçti , böyle olması lazım , böyle oldu. Ama bazen aklıma geliyosun ve işte o zaman her şey yine eskiye dönüyor , bi an o kadar kötü hissediyorum ki ; ama merak etme biraz sonra geçiyor . bana sorarsan bu noktaya aklımın ucundan geçmezdi , ama olsun alışıyorum ben . Sonra neyin ne olduğunuda öğrendim . Saf değilim artık , kimseye inanmıyorum güvenmiyorumda . Sevmek desen zaten asla olmayacak bişey . Ben bunları neden anlatıyorum ki bak yine geldin aklıma , hiç yoktun ama var olman asıl zor olan . Zor , çok zor ama olsun . Dedim ya alıştım ben uzatmak istemem , mutlusun diye duydum ya zaten , bende mutluyum çok . Hiç olmadığım kadar , hiç olmadığın kadar . Çok mutluyum , iyiyim , huzurluyum , gülüyorum , eğleniyorum ve en önemliside sen yoksun daha ne olsun ?

TUMBLR YAZILARI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin