삼촌 - Bácsi

209 24 4
                                    


Amikor az otthonomhoz értünk Jooheon megfogta a kezem , amit nem igazán tudtam hova tenni , de meg kell hagyni örültem neki. Miután becsengetett anyukám ki is nyitotta az ajtót egy széles mosollyal a száján.

-Sziasztok! Gyertek csak be!- megfogta Honey t és szinte beerőszakolta a házba.

-Jó estét.- köszönt esetlenül , de irtó cukin a fiú. - Öhm...az a kérdésem lenne ,hogy Nineul aludhat nálam? - pirult el.

- Hát persze! - egyezett bele anyum.

- Mi??! Ilyen könnyen odaadsz? - akadtam ki. - Nem is ismered. Mi van ha mit tudom én mit csinál? Gondolj már bele. 16 vagyok.- néztem rá leszámolva.

- Ugyan már. Csak rá kell nézni. Inkább menj a cuccaidért. - mondta anyum majd ezzel el is hagyta a helységet.

- Mégis mit csinálnék veled édesem? - nézett rám perverzen Jooheon és megnyalta az ajkait .

- Hmm...mondjuk hazavihetnél.-adtam neki egy enyhe taslit. - Várj meg itt mindjárt jövök. - szaladtam fel a szobámba minél előbb mert éreztem ,hogy pirulok. Túlságosan sokszínű a fantáziám ><

Összepakoltam a cuccokat majd visszamentünk a srácok házába.

- Hát ez gyors menet lehetett. - nyitott ajtót Wonho.

- Itt mindenki ilyen perverz állat? - mentem be durcásan majd levágtam magam a kanapéba.

- Majd este megtapasztalod. - nyalta meg a szája szélét de ekkor Jooheon az alkarját a nyakához rakta.

- Ne is figyelj rá. Csak hülyül...- mondta és összekócolta a haját egy barackkal ami eléggé fájhatott.

- Hát veled sem alszok az biztos. - nevettem.

- Vele? Te valamelyikünkkel aludni akarsz? - jelent meg egyszerre a többi 5 srác.

- Háth..kössz - néztem rájuk megvetően. - Elhívtok és azt akarjátok ,hogy kényelmetlenül aludjak egy kanapén? - törölgettem nemlétező könnyeim.

- Nemm?..- mondta Shownu.

- De kis perv a mi vendégünk. - húzogatta a szemöldökét Kihyun.- Idejöttél mert nem tudtál egyedül szórakozni? - nevetett.

- Kihyun.

-Ez.

-Nem.

-Vicces.-

 mondtam szép lassan hogy megértse. - Te sem leszel velem az tuti.

- Akkor válassz te. - ajánlotta I.M.

-Hmm...hátt...ez nehéz döntés lesz. - vágtam be a Gondolkozó szobor pózt. - A perverz fiúcskák azok biztosan kizárva...-gondolkoztam hangosan.

-Akkor gyere velem! - nézett rám lelkesen Jooheon.

- Most mondtam: " Perverz fiúcskák kizárva!" - néztem rá gonoszan és kinyújtottam a nyelvem.

- Oltás! - mondta Minhyuk miközben a srácok nevettek. Hát igen , elég evil vagyok.

- HYUNGWON! - kiáltottam fel hirtelen,mire az említett összerezzent.

- Igen? - bámult rám,mint egy kisgyerek aki várja a szidást.

- Ja,semmi. - álltam fel - Melyik a te szobád?

- Sajátom nincs...Shownuval és Wonhoval alszom. - vakarta meg a tarkóját.

- Na,na,na! Álljunk meg! - hadonásztam a kezeimmel. - Vele? - mutattam Wonhora- Az KIZÁRT! -tiltakoztam.

- Hátt...A srácok 5-en sokan lennének,úgyhogy bocsi. Shownu az nem gond,ugye? - mosolygott kínosan.

- Hmm...- kezdtem el méregetni az említettet. - Oppa!

- Yes? -nézett le rám.

- Megvédesz? - mutattam a tőlünk nem messze álló Wonhora.

- Hát persze! - nevetett mire megöleltem.

- Oppa a legjobb! - vigyorogtam ölelés közben és eltátogtam HoSeoknak egy " Ha próbálkozol meghalsz."-t.

- Majd beviszem a cuccaid a szobánkba. - mondta és el is ment.

- Ez a gyerek...- sóhajtottam fejrázás közben.

- Gyerek? - nevettek.

- Ugye tudod,hogy 8 évvel idősebb nálad? - nézett rám HyungWon.

- Nagyon vicces. - húztam el a szám.- Max 21.

- Nem hazudunk. - nézett rám komolyan Minhyuk.

- OMG. - fogtam a fejem.- Oké akkor,NE mondjátok meg ti hány évesek vagytok. De minek jártok még gimibe ha nem vagytok gimisek?

- Mert! - adott választ a fiú amivel " sokat" segített.

- Akkor most én kérdezek. -állt elém ijesztően Jooheon amire összerezzentem. - Egy ágyban alszol HyungWonnal? - nézett rám teljes komolysággal.

- I-igen.- bólintottam.

- Hm? - döntötte oldalra a fejét majd kezemnél fogva elvezetett egy üres szobába és becsukta az ajtót. - Ez komoly?

- M-mégis mi? Nem tettem semmi rosszat. - feleltem dadogva.

- Ez. - támasztotta a kezét a falnak,a fejem mellett. - Megtudtad,hogy idősebb vagyok és félsz tőlem? -hajolt az arcomba mire elvörösödtem.

- Dehogy. Csak nem egészen értelek,de mindegy. - ráztam meg a fejem. - Viszont ijesztő ahogy most viselkedsz,hogy Wonnie Oppa-val alszom.

- Szerinted örülnöm kellene? - mosolygott és még közelebb hajolt. - Tudod,mit csinálnak a pasik este az ilyen lányokkal mint te? - suttogta a fülembe.

- Hülye! - toltam el a már paradicsom színű arcomtól. - HyungWon nem olyan,Hyunwoo pedig vigyáz rám.

- Ügyes. - simogatta meg a fejem.

- Perverz bácsi. - vigyorogtam. - Most megyek fürödni és aludni. Ne kövessen,BÁCSI. - hangsúlyoztam ki az utolsó szót majd elmentem.

- Wonnie én alszom. Jó éjszakát. - öleltem meg már pizsamában,majd befeküdtem az ágyba és kis idő elteltével már aludtam is. 

A Reményvesztett Rapper - Monsta X (Jooheon ff.) BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now