A szerelem gond lenne?

166 26 6
                                    

Reggel a srácok hangos röhögésére és Jooheon kiabálására keltem.
Miután nehezen kikászálódtam az ágyból kimentem megnézni mégis mit szívtak ezek.

- Mi van veletek? - törölgettem a szemeim. - Honey amióta megismertelek,korán kelek...

-Pfff..-röhögött Wonho.

-Min nevetsz?- vetettem rá megvető pillantásokat.

-Tessék,innen megtudod.- I.M röhögve nyomott a kezembe egy telefont.

A kijelzőn egy kép volt ahogy én és HyungWon alszunk. Wonnie átkarol,én pedig szorosan hozzábújok.

-E-Ezt mégis ki csinálta?!- kérdeztem kiakadva. Mind a 6 srác HoSeokra mutatott. - Hát ez...hagyjuk is.- fintorogtam.

-De itt mégis mit csináltok?! - kért számon idegesen Jooheon.

- Jó. Lehet hozzábujtam alvás közben de csak azért,mert rosszat álmodtam.- rázott ki hirtelen a hideg amint visszaemlékeztem.

- Jajj szegény kislány! Rosszat álmodott.- mondta szarkasztikusan Wonho és törölgette a nemlétező könnyeit.

- HoSeok! - szólt rá Kihyun. - Eddig vicces volt,de mostmár szemét vagy.- mondta és elhúzta magával a fürdőbe mosakodni.

-Tényleg! Nekünk is menni kellene! - Vigyorgott ChangKyun és elmentek a többiekkel együtt,csak én és Jooheon maradtunk.

-Sajnálom oppa...tényleg nem szándékos volt..- hajoltam meg kicsit pirosló arccal.

- Na ne legyél buta! - emelte fel a fejem egy kedves mosoly kíséretében. - Egyébként...- kezdett el pirulni és mocorogni egyszerre.

Ijahh...gondolom most jön az amit HyungWon mondott.

- Egyébként mi? - kérdeztem rá kicsit idegesen.

- Lenne kedved eljönni valahova ebédre? - szép szemeivel egyenesen az enyéimbe nézett.

- I-igen...Persze.- dadogtam,hiába számítottam rá.

- Rendben akkor készülődj és 11:30-kor megyünk! - ölelt meg boldogan majd el is ment.

Ránéztem az órára ami 10:45-öt ütött. Ijedtemben azt sem tudtam mit csináljak elsőnek. 45perc készülődés egy randira nem elég...

Miután lenyugodtam elmentem a mosdóba és rendbe raktam az arcomat a hajammal együtt.
Ezek után elővettem a szebbik ruhám,mert szerencsére kettőt hoztam. Felvettem a kiegészítőim,majd amikor végeztem ránéztem az órára. 11:25.

Abban az 5 percben befújtam magam parfümmel és ellenőriztem az enyhe sminkemet,hogy egyáltalán látszódik-e

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Abban az 5 percben befújtam magam parfümmel és ellenőriztem az enyhe sminkemet,hogy egyáltalán látszódik-e.

- Nineul! Indulunk! - hallottam Jooheon kellemes hangját.

Kiléptem a szobám ajtaján és 7 bámuló srácot láttam magam előtt.

-Nektek mi bajotok?- kérdeztem miután 2 perc elteltével sem szándékoztak megmozdulni.

- Szerintem inkább velem jössz!- karolt belém egy vigyorgó Kihyun.

- Álmodhatsz! Velem jön! - mondta Minhyuk.

- Mégis mit képzeltek?!- háborodott fel Honey.

- Nyugodj meg. Veled megyek. - nevettem majd megfogtam a kezét.

Elvitt egy közeli étterembe,ahol megrendeltük az ételt majd beszélgettünk és egyszer csak szóba jött a "nagy dolog".

- Nineul...- mondta Jooheon. Itt már tudtam miről van szó szóval gyorsan kimentem "Wc-re".

- Bocsi. Egy pillanat csak kimegyek a mosdóba. - mosolyogtam és miután elmentem elővettem a telefonom és felhívtam HyungWon-t.

- Hali Wonniem.- köszöntem.

- Szióka! - köszönt vidáman. - Te nem Jooheonnal randizol?

- De csak...Megfogja kérdezni,hogy lennék a csaja vagy nem...és félek..

- Ne viccelj már. - nevetett.- Szereted?

- Igen.

- Akkor a pasid lesz. Nem olyan nehéz ez! - nevetett.

- Beszél az akinek nincs csaja! -nevettem én is- Nah de köszi..szijaaa.

A beszélgetés után visszamentem Honeyhoz.

- Visszatértem.- mondtam mosolyogva.

- Szóval..Nineul...Sz-szeretnéd ha a barátod lennék? - mondta dadogva,piros arccal.

- Persze! Mármint gondolom a barátot ÚGY értetted. - pirultam el én is.

- Még soha nem voltam ilyen boldog! - fújta ki az eddig bent tartott levegőt. - Akkor szabad? - kérdezte és tekintetével a szám és a szemem között cikázott.

Nagyot nyeltem majd bólintottam egy kicsit válaszként.

Lassan közelített arcával az enyémhez.

Majd amikor már éreztem lélegzetét az arcomon.

Az ajkaink összeértek. Megcsókolt!

Óvatosan visszacsókoltam és egyszerűen el sem akartam magamtól engedni.

Csókunkat a pincér köhécselése szakította félbe aki már bizonyára meghozta az ebédünket.
Jooheon fülig érő mosolyjal kért elnézést a pincértől majd visszaült a helyére.

~ Wonho's POV~

Reggel lecsesztek a srácok,mert bunkó voltam Nineullal.
Nem értem miért védik annyira...tény hogy gyönyörű,de ribanc.

Az ha én mondom. Ha nem hajt rám akkor biztos azthiszi könnyen megszerezhet,szóval ribanc és kész.
Az a BamBam gyerek is szerintem a pasija volt csak miután meglátta Jooheont beállította erőszaknak,hogy megszerezze magának.

De ő a haverom szóval nem fogom hagyni.

- Képzeld Wonho! - jött hozzám boldogan Minhyuk. - Most jöttem el az étterem előtt és Jooheon megcsókolta Nineult! - mesélte csillogó szemekkel.

- Aztaa! Szerencsés! - tettettem a boldogságot.

Miután Minhyukie elment elővettem a telefonom és bepötyögtem a számot ami a cetlin volt.

- Halló. Itt Wonho. Van egy kis gond...

A Reményvesztett Rapper - Monsta X (Jooheon ff.) BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now