"Add fel!"

221 29 5
                                    

> NiNeul's POV <

BamBam már vagy 10 perce csak vonszol maga után és nem szól semmit. Igaz,hogy félek tőle de ezt már unom.

-Mégis hová viszel és mi volt ez az egész?! Mit képzelsz ki vagy te?! - kérdeztem idegesen és kirántottam karomat keze szoros fogásából.

Cselekedetemre a falhoz nyomott és kezeit a fejem mellett támasztotta meg. Felesleges lett volna a próbálkozás,egyértelmű hogy nem tudok szabadulni.

- Hogy ki vagyok?!- mondta szinte üvöltve- Az a szerencsétlen srác akinek egy ilyen elcseszett csaj,mint te kivívta a szerelmét.- mondta hirtelen teljes nyugodtsággal és arcomba hajolt.- Na erre mit mondasz?- vonta meg szemöldökét.

-Hát...értekelem,hogy szeretsz de azt viszont nem hogy így viselkedsz velem. Sajnálom de nem lesz köztünk soha semmi. -vetettem rá egy hamis mosolyt annak reményében,hogy megenyhül és elenged.

- Mi az hogy nem lehet?! Ne ítélkezz,még a rendes nevemet sem tudod! TE ELCSESZETT RIBANC! - ordított rám.

- Kunpimook Bhuwakul - húztam mostmár igazi mosolyra a szám - kérlek engedj el.

Erre persze,hogy nem engedett,hanem helyette lekapta a számat. Nem is BamBam lenne ha nem csókolna meg. Kezemmel eltoltam arcát az enyémből.

- Tudtam én,hogy szeretsz! - vigyorgott önelégülten és a pólóm alá nyúlt.

- Attól még,hogy tudom a nevetségesen hülye neved nem szeretlek te idióta! Kopj már le! - ellenkeztem,de erősebb volt.

Egy idő után már rájöttem,hogy meg fog erőszakolni hiszen nem tehetek ellene semmit. A sokktól elkezdtem émelyegni és homályosan láttam,majd minden elsötétült.

> Jooheon's POV <

Nem tudom miért de olyan érzésem támadt hogy BamBam minden csak nem Nineul pasija. Ahogy bánt vele,a furcsa tekintet amivel ránézett...kétlem hogy a szerelemtől égtek. Kis habozás után utánuk indultam és az egyik teremből meghallottam a lány hangját " Kopj le!". Rögtön tudatosult bennem,hogy bajban van így elkezdtem rohanni a hang irányába. Amint odaértem csak annyit láttam,hogy Nineul ájultan a földön fekszik póló hiányában és a srác idegesen próbálja róla lehámozni a gatyát.

- Takarodj onnan!- kiáltottam és félrelöktem a meglepődött BamBamet majd karomba kaptam az eszméletlen testet.

Ráterítettem a pulcsimat majd gyorsan hazavittem mert arra lettem figyelmes,hogy ruhadarabomon egyre jobban kezd terjedni a vér vagyis van sebe. Ha beviszem az orvoshoz képes meggyanúsítani szóval tényleg jobb hogy ide hoztam.
Levettem róla a pulcsim és megláttam a sebet a melle alatt volt egy kicsivel.
Letörölgettem és tisztán látszottak a vágásnyomok amik egy szöveget alkottak "Soha nem rappelhetsz. Add fel! "
Kicsit meglepődtem,hiszen ki az az elmebeteg aki késsel ír egy emberi testre?...ráadásul a szöveg is elég érdekes...elkezdtem elemezni aztán gyorsan abbahagytam mert rájöttem,hogy ha felkel ez másnak fog látszódni és a kicsi Jooheonnak sem kellene ennél jobban kedveznem.

Ennek ellenére folyamatosan azon gondolkoztam mi lehet ez az egész,de nem jutottam semmire sem. Majd ha felkel megkérdezem....

A Reményvesztett Rapper - Monsta X (Jooheon ff.) BEFEJEZETTOnde histórias criam vida. Descubra agora