,,Konečně si můžu sednout!." Zakřičel jsem a skočil na kolotoč. Jimin si sedl vedle mě a ty naproti mě.
,,Takže co budeme dělat?" Zeptal ses.
,,Asi jen povídat." Odpověděl Jimin. Tys najednou začal točit.
,,Takhle to bude větší zábava." Přestal si roztáčet a normálně sis sedl. Nevadilo mi, že se točíme, ale Jimin vypadal, že se každou chvíli pozvrací.
,,Tae zastav, prosím!" Jimin vypadal že už to vážně nezvládne. Rychle jsi zastavil a Jimin slezl z kolotoče.
,,Promiň, nevěděl jsem že ti to vadí." Omluvil ses mu a on nad tím jen mávl rukou.
,,A o čem se teda budeme bavit?" Zeptal ses.
,,Tak nám můžeš říct něco o sobě a my ti potom řekněme něco o nás. Jen prosím netoč" Prohlásil se smíchem Jimin a sedl si zpět na kolotoč.
,,Tak jo, ale já nevím co mám říct." Zasmál ses. Líbilo se mi to. Líbil se mi tvůj úsměv. Byl nakažlivý, proto jsem se taky usmál.
,,Můžeš říct cokoliv. Já o tobě nevím nic, kromě tvého jména, toho že ses nedávno přistěhoval a chodíš se mnou do stejné třídy." Řekl jsem a překřížil si ruce na hrudi.
,,Klid Kookie jsme na tom stejně, já vím taky jen tohle. No to že chodíte do jedné třídy jsem nevěděl, ale to nevadí." Jimin se uchechtl.
,,No tak dobře, dejte mi minutku než mě něco napadne." Zase si se zasmál. Smál ses pořád, ale to už je minulost.
***
Aloha
Takže tu je rovnou další část, tak doufám že to nikomu nevadí. 😂❤-dadinkaz
ČTEŠ
Stars {☆Vkook☆}
FanfictionSeděli jsme na lavičce a tys pozoroval hvězdy. Usmíval ses. ,,Proč se nedíváš na hvězdy?" ,,Ale já se dívám." odpověděl jsem ti popravdě, protože to tys byl moje hvězda.