XXXII.

724 102 9
                                    

Ráno jsme se šli podívat na nástěnku. Rozdělili nás do skupin. Já ve své skupině nikoho neznal. Ty jsi byl ve skupině s Hoseokem. Baek byl taky sám.

,,Já jdu nejdřív na kánoe." Řekl jsem a otočil se na vás.

,,Já jedu." Baek se usmál.

,,Já mám vzduchovku." Vycenil jsi na nás zuby. Šli jsme se nasnídat. Po snídani jsme se rozdělili podle skupin. Kánoe byli docela nuda. Hodinu jsme se jen bavili jak se jaká kánoe jmenuje. Po hodině jsme mohli do vody, ale to horší bylo, že jsem musel spolupracovat s někým, koho jsem skoro vůbec neznal.

Nakonec to nedopadlo až tak hrozně. Nepřevrátil jsem se. Meli jsme oběd. Přisedl jsem si k vám a poslouchal vás. Po kanoích mě čekalo používání mapy a buzoly. Učitel nás odvedl někam do lesa a rozdal nám mapy.

Po hodině a půl jsme se vrátili zpět. Nikde jsem vás neviděl. Šel jsem do chatky a tam čekal, než jsme měli jít na večeři.

_______________________________

Večerka byla kolem deseti. Většina z nás už byli v posteli a nebo spali. Ty jsi se ale vydal ven. Šel jsi k Hobimu. Usnul jsem. S Baekem jsme se vzbudili až když jsi se vrátil. Nešel jsi ale spát. Sedl sis na zem. Baek si zase zalezl do postele. Já tě pozoroval. Z kufru sis vyndal peněženku a z peněženky malou ostrou věcičku. Fascinovaně ses na ni díval a přejel sis s ní po prstě. Hned se ti na něm objevila rudá tekutina. Rychle jsem vylezl z postele a zastavil tě. Vzal jsem ti ji a řekl onu větu, kterou si pamatuji do teď.

,,Zemřeš ti, zemřu já." Tu noc jsme se spojili i krví. Jen Baek se bál. Ten tam vlastně celou dobu jen seděl a díval se. Jedno je ale jisté. Od toho dne jsem věděl, že jsi pro mě výjimečný.

***

Aloha.
Nevím proč, ale dneska se mi píše nějak dobře 😂❤ Love you all guys so fucking much!!❤❤

-dadinkaz

Stars {☆Vkook☆}Kde žijí příběhy. Začni objevovat