XXIX.

704 101 0
                                    

Byl jsem překvapený. Nevěděl jsem co mám odepsat. Nakonec jsem se rozhodl.

Kookie🐰: Okey.

Pomalu jsem se zvedl z postele. Vůbec se mi nechtělo. Nejen protože mi napsal až teď po dvou měsících, ale taky tam měli být Gi a ostatní. Oblékl jsem se, obul, vzal mobil a pomalu šel. Nepospíchal jsem. Neměl jsem proč. Proč pospíchat za někým, kdo vás ani nemá rád. To jsem si aspoň myslel.

Byla celkem zima. Ruce jsem měl schované v kapsách. Došel jsem tam asi za půl hodiny. Byli tam všichni. Jimin, Gi, Hobi, Joon a ty. Překvapilo mě, že tu jsi taky. Seděli jste u rampy a povídali si. Pak jsi mě uviděl. Usmál ses a zamával mi. Když si toho všiml Jimin, vyskočil a rozeběhl se ke mně.

,,Kookieee!" Obejmul mě tak pevně, že jsem skoro nemohl dýchat.

,,Jimine, ja k životu potřebuju vzduch." Řekl jsem se smíchem. Pustil mě a usmál se. Pozdravili jsme se i s Gim, Joonem a Hobim. Jackson tu nebyl, protože se s Jiminem neznali. Sedli jsme si na lavičku. Začali jste si povídat a já vás poslouchal. Namjoon vytáhl mobil a udělal pár fotek. Pro Jimina si přijela jeho máma. Rozloučili jsme se a pak šel každý domů. Tedy až na nás dva. My šli pozorovat hvězdy na most.

***

Aloha
Možná bude ještě další část, protože jsem nemocná a nemám co dělat. 😂 Love you all guys!❤❤

-dadinkaz

Stars {☆Vkook☆}Kde žijí příběhy. Začni objevovat