XXII.

734 110 2
                                    

Prázdniny utekli hrozně rychle a já zase seděl v lavici, které už nebyli pro jednotlivce, ale pro dvojice. Většinu času jsem byl doma, jen občas jsme s rodiči vyrazili na výlet. Celou tu dobu jsem s nikým nekomunikoval. Ani s Jiminem, ani s tebou. Mrzelo mě to, ale chtěl jsem být sám. Ranilo mě to s Hoseokem.

Ve třídě jsem byl jeden z prvních. Ty jsi tu ještě nebyl. Yoongi, Joon a Hobi se taky ještě neukázali. Díval jsem se z okna a občas se podíval na dveře. Přicházeli ostatní, ale ty pořád ne. Pak se otevřeli dveře a ozval se smích. Poznal jsem, že jsi to byl ty. Otočil jsem se a pohlédl na tebe. Nepřišel si sám. Vešli jste spolu s Baekhyunem.

Nevím kdy jste se začali bavit. Asi o prázdninách. Sedli jste si dozadu a nadále se bavili. Sledoval jsem tě tak pozorně, že jsem si ani nevšiml, když si ke mně někdo přisednul. Ohlédl jsem se až tehdy, když jsem uslyšel vrznutí židle.

,,Ahoj Kookie." Jen jsem se na něj zaraženě díval.

,,A-Ahoj co t-tady děláš?" Zeptal jsem se. Nechápal jsem, proč seděl u mě.

,,No Gi a Joon si sedli spolu, takže jsem si sednul k tobě. Přece jenom jsme kamarádi." Usmál se a já chtěl odejít. Prostě se zvednout a předsednout si někam jinam, protože tohle bylo snad to nejhorší co se mohlo stát. Měl jsem sedět každou hodinu s ním. S Hoseokem.

***

Aloha
Dnešní kapitola je trošičku později, ale snad to nevadí. Poslední dobou nemám zrovna náladu psát, snažím se vydávat. Děkuji za přečtení a hvězdičky.
Love you all guys!❤❤

-dadinkaz💀

Stars {☆Vkook☆}Kde žijí příběhy. Začni objevovat