Vzbudilo mě cinknutí mobilu. Pomalu jsem otevřel oči a natáhl se pro telefon. Chvilku jsem si musel zvyknout na ostré světlo. Zadal jsem své heslo, což bylo Kim Taehyung. Zobrazila se mi ikonka s tvojí fotkou. Rozklikl jsem a zobrazil si chat. Odepsal si. Teď v půl dvanácté v noci. Protřel jsem si oči a pomalu začal číst. Byla to dost dlouhá zpráva.
Můj Alien👽❤: Ahoj Kookie. Chci se ti vážně omluvit. Za všechno co se stalo nebo stane. Nebyla to tvoje chyba. Už vím, že se bude Jin s stěhovat. Jenže už nedokážu ztratit dalšího přítele. Navíc se matka pořád hádá s přítelem a já jen čekám, kdy si zbalíme věci a odjedeme. To bych už nepřežil. Nemůžu žít bez tebe, bez Jina, bez Sehuna. To je taky ten důvod proč píšu toto.
Po tvářích se mi začali pomalu kutálet slzy. Četl jsem dál.
Už nemůžu. Nedokážu to. Každou minutu čekám, kdy někdo pro mě důležitý zmizí. Vytratí se z mého života. Ale už vím jak všechno vyřešit. V tu chvíli kdy to čteš, jsem už nejspíš pryč. Omlouvám se, ale už se nevrátím. Jdu se naposledy podívat na hvězdy. Přece jenom jsou odtamtud nejlépe vidět. Zbohem Jungkookie. Miluji tě a navždy budu.
***
Aloha
Dneska vydám všechny zbývající kapitoly, takže se psychicky připravte❤❤ I love you all mysweethearts.❤❤❤❤-dadinkaz
ČTEŠ
Stars {☆Vkook☆}
Fiksi PenggemarSeděli jsme na lavičce a tys pozoroval hvězdy. Usmíval ses. ,,Proč se nedíváš na hvězdy?" ,,Ale já se dívám." odpověděl jsem ti popravdě, protože to tys byl moje hvězda.