XXVII.

709 105 15
                                    

Byla polovina října. Už to byl měsíc co se Jimin odstěhoval a nenapsal. Aspoň mě ne. S Namjoonem a Hobim si psal pořád. Asi jsme si nebyli tak blízcí, jak jsem si myslel.

Hodina zeměpisu byla nudná jako vždy, tak jsem se díval z okna. Sledoval jsem stromy, které se pohybovali kvůli větru a na déšť, jehož kapky dopadali na okna. Z pozorování mě vyrušilo až zvonění na přestávku. Všichni si zbalili a odcházeli. Následoval jsem je. Měli jsme přírodopis.

_______________________

Vždy když jsem byl v tvé blízkosti, napadali mě věci, které normálně ne. Zrovna jsme probírali obratlovce a to konkrétně ptáky.

,,Ptáci mají duté kosti, vyplněné vzduchem." Učitelka přednášela. Nevím proč, ale pochopil jsem to jinak. Tiše jsem se zasmál.

,,Co?" Zeptal ses. Byl jsi překvapený. Nikdy jsem se nesmál jen tak z ničeho nic.

,,Ptáci mají v kostech vzduch. Hélium je vzduch. Ptáci mají v kostech hélium." Vyprskl jsi smíchy. Celá třída sena nás otočila a učitelka zastavila svůj výklad.

,,Děje se něco pane Jeone?" Zeptala se. Bylo vidět, že byla naštvaná.

,,Nic se neděje. Omlouvám se." Otočila se a pokračovala dál. Po hodině jsme se tomu ještě dlouho smáli. Tuhle vzpomínku mám pořád v paměti. Vlastně ten měsíc byl v něčem i dobrý, protože ten měsíc a to hlavně díky přírodopisu, jsme se začali zase bavit.

***

Aloha
Taky, už se nemůžete dočkat pondělí. DNA je jen podle trailerů úžasná.❤ Děkuju za hlasy a přečtení. Jste šílení. Tahle kravina přes 300 votes a 800 přečtení. Love you all guys!!😙❤

-dadinkaz

Stars {☆Vkook☆}Kde žijí příběhy. Začni objevovat