XXXXIV.

700 103 4
                                    

Byli jsme spolu venku. Byla noc. Seděli jsme na lavičce a ty jsi pozoroval hvězdy. Usmíval ses. Jak moc mi tvůj úsměv chyběl. Od té noci ses moc často neusmíval a z očí ti mizel jas. Byl jsem rád za každou chvilku strávenou s tebou.

,,Proč se nedíváš na hvězdy?" Zeptal ses a podíval ses na mě.

,,Ale já se dívám." Usmál jsem se. Začal ses červenat a schoval sis obličej do dlaní. Začali jsme se smát. Ruce jsem ti dal od obličeje. Podíval ses mi do očí a políbil mě. Potom sis lehl na lavičku a svoji hlavu jsi položil na můj klín. Díval ses na noční oblohu. Měsíc nádherně svitil, stejně tak i hvězdy.

,,Co vidíš za obrazce?" Řekl jsi tiše. Pohladil jsem tě po tváři a dal ti pusu na čelo.

,,Vidím spoustu teček."Oba jsme se tomu zasmáli.

,,Ale já myslel, co vidíš když si je pospojuješ." Bouchl si mě do ramene. Začal jsem tě hladit po vlasech.

,,Já nevím, nemám moc bujnou fantazii. A co vidíš ty?" Zeptal jsem se.

,,Třeba tam vidím motýla." Ukázal si prstem na nebe. Byli jsme úplně fascinovaný. Akorát ty hvězdami a já tebou. Venku jsme byli ještě dost dlouho. Ty chvíle mi tolik chybí. Kéž by se dal vrátit čas.

***

Aloha
Jen bych vás chtěla upozornit, že se už pomalu blížíme ke konci.❤ I love you all my sweethearts❤❤❤❤❤

-dadinkaz

Stars {☆Vkook☆}Kde žijí příběhy. Začni objevovat