Byl leden a já ležel v posteli. Hodně se toho změnilo. Začali jsme spolu chodit, Jin nás seznámil se Sehunem a Xiuminem. Chodili s Jinem do třídy. Bavili jsme se hodně. Udělali jsme si takovou svoji "partu". Jen nás pět. To se toho dne změnilo. Xiumin a Sehun se pohádali.
Hodně tě to vzalo. Snažil ses je znovu urovnat. Nebylo to však vůbec lehké. Taky proto se to nepodařilo. Tu noc jsme se je snažili usmířit různými způsoby. Nejhorší byl jen jeden. "Vyhrožovali jsme". Jednoduše řečeno, chtěli jsme dospět k tomu aby se usmířili tím, že jsme jim řekli, že si jinak ubližíme. Jak hloupý to byl nápad. Akorát jsme to zhoršili.
Xiumin se naštval ještě víc. Všechny si nás zablokoval a ty jsi to nevydržel. Nezvládl si to, stejně jako já. Jenže u mě to nebylo tak hrozné. Já jsem měl pouze dvě, možná tři řezné rány. Ani nevíš jak jsem se bál když jsem si to přečetl. V očích mě štípaly slzy a viděl jsem rozmazaně.
Před dvěma týdny tvoji rodiče zjistili, že se řežeš. Došli s tebou k psychiatrovi a ten ti předepsal prášky. Antidepresiva. To byl ten důvod, proč jsem byl vyděšený. Normálně si mě brát pouze půlku. Tu noc si jich spolkl osm. Naštěstí jsem tě zastavil. Nezabil ses, ale pokusil ses o to.
***
Aloha.
Jaká je vaše nejoblíbenější písnička od BTS? I love you all my sweethearts.❤❤❤❤-dadinkaz
ČTEŠ
Stars {☆Vkook☆}
FanfictionSeděli jsme na lavičce a tys pozoroval hvězdy. Usmíval ses. ,,Proč se nedíváš na hvězdy?" ,,Ale já se dívám." odpověděl jsem ti popravdě, protože to tys byl moje hvězda.