Leden. Žádný sníh, jen déšť a bahno. Byl to ten nejhorší leden vůbec. Nejen kvůli počasí, ale taky kvůli tomu, že v lednu to vše začalo.
Ve škole jsi se normálně bavil s Baekhyunem. Občas za tebou přišel i Gi a Jackson. Vím, o čem jste se bavili. Ještě aby ne, taky jsem se toho účastnil. Už týden mluvili o tom samém. Cigarety. Chtěli to zkusit a ty ses nabídl, že nějaké vezmeš matce.
Nevím co to bylo za den. Úterý, možná čtvrtek. Přinesl jsi je. Domluvili jsme se, že si zapálíme po vyučování. Byl jsi tam ty, já, Gi, Joon, Hobi a Jackson. Přinesl jsi tři. Rozdělili jsme si je. Jedna cigareta pro dva. Proč jsem do toho šel? Sám nevím. Podal jsi jim zapalovač, aby si mohli zapálit. Jen jsem tam nehybně stál a sledoval jak se Hoseok a Namjoon rozkašlali. Chtěl jsem to i přes to zkusit? Ano.
,,Chceš první potah nebo mám první já?" Zeptal ses. Díval ses mi do očí.
,,Tak první já." Vzal jsem ti cigaretu a zapalovač z ruky. Dal jsem si ji mezi rty a snažil se ji zapálit. Nešlo mi to, takže jsi ji zapálil ty. Lehce jsem popotáhl a rozkašlal se. Podal sem ti ji. Všichni jsme reagovali stejně. Každý začal kašlat po prvním potahu. Hoseok sebou měl deodorant. Bál se, že by to jeho rodiče poznali, takže nás všechny posprejoval. Každý jsme pak šli domů. Tohle bylo poprvé co jsme kouřili a nebylo to naposled.
***
Aloha
Už jste slyšeli hidden track? Je úžasný. 😍😍😂-dadinkaz
ČTEŠ
Stars {☆Vkook☆}
FanfictionSeděli jsme na lavičce a tys pozoroval hvězdy. Usmíval ses. ,,Proč se nedíváš na hvězdy?" ,,Ale já se dívám." odpověděl jsem ti popravdě, protože to tys byl moje hvězda.