Mısra'nın anlatımından.
Ona doğru yürüyüp önünde durdum benim gibi şaşırmış olmalı ki göz bebekleri irileşmişti.
Kendine geldiğinde valizi uzattım oda bana valizi verdi hiç konuşmadan arkamı dönüp gidecekken bana seslendi
'Kahve.?'
Ne diyordu bu ne kahvesi anlamaz şekilde bakarken konuşmaya devam etti.
'Kahve içelim mi?.'
Ona şaşırmış şekilde baktım tanımadığı birisi ile kahve içmek istiyordu ben buna karşıydım bakışlarımı şaşkınlıktan kurtarıp.
'Hayır.'diye cevap verdim.
Bana yaklaşıp önümde durdu boyum uzun olmasına rağmen o benden uzundu bana sert bakışlar atıp yoluna devam etti.
Buda neydi şimdi.Sinirden elimi yumruk yapmıştım.
Eve geri dönüp odaya girdim duş alıp valizimdeki iç çamaşır ve pijama takımımı üzerime geçirdim.
Sonunda yeni temiz kıyafetlerleydim rahatlamıştım.
Peri teyzemin evde değildi muhtemelen Alp'te sevgilisi ile dolaşıyordur.
Onların evde olmayışını fırsat bilip mutfağa attım kendimi dolaptan salamı çıkartıp ekmeğin arasına koyup dolaptaki meyve suyunu bardağa koyup sandalyeye geçtim karnım kazınmıştı.a
Sabah yemiştim en son ve şuan saat üçe geliyordu.
Sandaviçimi yiyip meyve suyumu içip odama çıktım telefonu elime alıp sosyal hesaplarıma baktım hiç bir bildirim yoktu gerçi arkadaşım mı vardı ki bildirim olsun.
Umrumda da değildi zaten bazen yanlızlık kötü oluyordu annem ve babamda yanımda yoktu şuan tam yanlızdım içimde bir yerde saklı olan yanlız kız ruhu muhtemelen beni ele geçirmeye çalışıyordu.
Umursamıyordum.
Kapının anahtarla açılış sesini duyup daldığım yanlızlık düşüncesinden kurtulup aşağı kimin geldiğine bakmak için indim.
Gelen Alp'ti yüzünde pişkin bir sırıtış vardı demek ki sevdiceği ile zamanı iyi geçmişti.
Onun bu haline göz devirip odama çıkmak üzereyken.
'O yeni kıyafetlerini giymiş sonunda bizim pis kız.'diyen sesiyle yerimde duraksadım.
Ona delici sert bakışlarımı yollayıp ağzımın içinde söylediklerini tekrar ettim dalgacı bir sesle.
Bana sırıtıp 'Buluştun mu valizini alan kişiyle'dediğinde ona şaşkınlıkla bakıp kendi üstüme baktım anlamıştı.
'Ha doğruya' dediğinde yüzümde dalgacı bir tebessüm belirdi.
'Ah kuzen senin bu zekan sadece derslerde mi üstün.'
Bana bakıp burnunun büzdü.
'Annem gelmedi mi daha.'
'Hayır.'deyip odama çıktım.
Kafamı yastığa koyup bir müzik seçtim.Bir an aklıma o masmavi gözleri geldi.
Kusursuz erkeksi yüz hattı sesi gülüşü içimde bir garip hiç bilmediğim bir his oluştu.
Bunun adını bilmiyordum,bu his çok karışıktı.
Onu düşünmeyi bırakmalıydım bir daha görmeyeceğim kişiyi düşünmem çok saçmaydı.
*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tehlikeli Çanlar
AdventureÜç farklı oğlan ve bir kız. Kendini çeşitli maceralarda bulan Mısra bunların üstesinden gelebilecek mi? Okuyup,oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın.