Capitolul 17

105 5 1
                                    

Pov. autorul:

De dimineata Gabriel si-a impachetat niste haine obisnuite si s-a dus sa isi ia la revedere de la colegii lui.

-O sa fie bine, Gabe. il incurajeaza Mihail. O sa te descurci minunat!

-Sper, Miha. Nu imi prea place ideea ca de acum va trebui sa stau pe Pamant. De fapt, nici nu am unde sa stau! Plus ca trebuie sa il iau si pe Darko...imi fac griji.

-Calmeaza-te! spun Raphael si Jophiel. O sa vezi ca o sa fie totul in regula. Noi va pazim de aici.

-Multumesc...ma faceti sa ma simt mai in siguranta.

-Unde este Darko? intreaba Uriel. Inca doarme?

-Da...raspunde Gabriel incet. Nu am vrut sa il trezesc...dormea foarte frumos.

Cham chicoteste copilaresc.
-Te-ai inrosit, Gabe!!

-Ce?! N-nu! Ti se pare, Cham! Sunt foarte bine...nu sunt rosu.

-De cand a inceput sa iti placa de Darko? intreaba Zadkiel privindu-l intens.

-N-nu stiu despre ce vorbiti! zice el, dar obrajii sai ardeau.

Rafa ii zambeste si ii ciufuleste afectuos parul.

Cateodata il enerva faptul ca este mult mai scund ca ei...toti au peste 1,78, iar el nici la 1,70 nu ajungea...

Darko apare si el cascand. Se vedea ca abia se trezise caci era ciufulit si inca in pijamale.

-Darko?! De ce ai iesit asa?

El il strange in brate aproape adormind pe Gabriel.

-Nu am vrut sa ratez plecarea...trebuia sa ma trezesti.

-Sunteti impreuna? intreaba Chamuel vesel.

-Nu! zice Gabe repede.
-Da! zice Darko la fel de repede.

-Ce draguuut!!!!! Chiar ma intrebam cand iti va marturisi Gabe ce simte prntru tine! rade Raphael.

-Acum ar trebui sa plecati...adauga Mihail rece si aruncandu-le o privire distanta.

-Oooo, esti suparat, Miha? se pisiceste Darko dand din maini.

-Suparat?! Nu, nu sunt!
-Gelooooos?!

-Nici atat, doar ca trebuie sa mergeti pe Pamant. A venit timpul.

-Uuuaaaayyyy!!! rade Cham. O sa fie un triunghi amoros aici!!!! continua si isi ia zborul facand piruete in aer.

-Bine, noi plecam, dat mai intai hai sa te schimbi, Darko! Uite-te la tine ca zice ca te-am gasit la gunoi, dragule. Ai baut ceva?

-Ce? Nu...adica nu cred...poate...

Vazand ca baiatul nu e in toate mintile, iar ingerii se uitau confuzi, Gabriel il duce in camera.

-Te-ai imbatat?! AI TRAS CEVA PE NAS?! Ma disperi! il cearta el. Te-ai afumat de tot! Vino!

Ingerul il duce la baie, il dezbraca si il baga in cada cu apa rece.

-Aah! De ce e rece?! zice Darko ametit, apoi incepe sa rada. Ai chef de prostioare, Gabe?

-Mai taci ca incepi sa-i semeni lu' nesuferitul de tac-tu! striga el nervos si incepe sa il spele peste tot ca sa il mai trezeasca.

Darko il apuca de gulerul camasii si il trage peste el in cada.

-Au! Darko, da-mi drumul!
-Daca tu poti sa ma dezbraci si eu te pot pe tine!

-Inceteaza cu aiurelile! spune ingerul rosu la fata in timp ce Darko ii dadea camasa jos.

Hibrid-The Black AngelsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum