Capitolul 10

80 9 0
                                    

Pov.autorul:

Echo s-a trezit devreme in acea dimineata de duminica. Era abia 7:15, asa ca si-a facut un dus, s-a imbracat si a mers la parter sa manance ceva.

Si-a pus niste lapte cu cereale intr-un bol caci nu stia sa gateasca mai deloc, asta daca nu se uita in carti de bucate si se chinuia acolo.

Pe la 8:20, plictisita, a mers in camera lui Darko sa vada daca el doarme inca si l-a gasit inca dormind adanc in bratele fratelui sau.

Echo a zambit usor vazand ca cei doi se simt ceva mai bine si nu se mai bat. Pareau foarte apropiati, poate prea apropiati pentru viziunea ei despre doi frati care pana acum s-au batut pana la sange.

Damon deschide usor ochii si vede ca fratele lui il strangea in brate avand capul bagat in pieptul lui.

O priveste pe Echo deja simtindu-se enervat.

-Ce te holbezi asa? Vrei ceva, fufo? spune el rece.
-Voiam sa vad daca Darko s-a trezit...

-Nu s-a trezit, nu vezi?! spune el la fel de rece si putin nervos ca a fost trezit de prezenta ei.

-Inca ti-e somn? De ieri tot dormi, Damon. Nici tu, nici Darko nu ati mancat nimic.
-Te afecteaza cu ceva? Nu, asa ca lasa-ma in pace!

Echo pleaca si ii lasa in camera fara sa mai comenteze. Damon avea dreptate, cu ce o afecteaza pe ea starea lor? Decide sa ia cardul de pe masa si sa mearga la cumparaturi.

Pe la 10:15 se trezeste si Darko. Damon ii mangaia parul, dar se opreste cand vede ca a deschis ochii.

-Neata, idiotule! Tare mult mai dormi!
-Buna dimineata, sarmaluto! chicoteste Darko enervandu-l pe Damon la culme.

-Daca mai zici asta o data te violez!
-Daca imi place tot viol se numeste, sarmaluta?

-Nu-ti forta norocul! spune Damon enervat si se urca peste el incepand sa il muste de gat lasandu-i semne.

-AHHH! Inceteaza! Poate aude Echo!
-Eu te-am pus sa o aduci aici? rade Damon trasand linii cu limba pe gatul fratelui sau.

-T-te iubesc, Damon!
-Narcisistule! rade Damon. Suntem total identici!

-Dar tot te iubesc mult! spune Darko si isi incolaceste picioarele in jurul taliei lui, tragandu-l cu totul pe el si sarutandu-l pe gat.

Damon scoate un geamat scurt si il saruta pasional pe Darko, apoi se da jos de pe el si il priveste in ochi.

-Tot eu sunt seful, sa nu ti se urce la cap!
-Am inteles, sefu' sarmaluta! spune Darko pe un ton specific armatei, dar il poticneste rasul.

Damon il ridica in brate impingandu-l de perete, dar Darko iar se incolaceste in jurul lui, tinandu-l strans fara sa ii dea drumul.

-Te iubesc!
-Esti greu!
-Ma iubesti, frate?
-Da-mi drumul!

-Dar ma iubesti? Nu iti dau drumul pana cand nu imi raspunzi!

-Da, te iubesc! striga Damon pe un ton rece.
-Cat de mult? Darko pe un ton copilaresc, inca fiind incolacit de fratele lui.

-Tsh...mult.
-Cat de mult?
-Destul cat sa nu iti frig una peste mutra aia!

-Si asta cat inseamna?
-Mai mult decat mintea ta de idiot poate intelege!

Darko zambeste vesel si inca tinandu-se ca o maimutica, il saruta apasat.

-Eu te iubesc foooarte muuult! Nu pot sa traiesc fara tine, frate!
-Nu o sa vrei sa pleci in Rai?

-Daca tu vrei sa raman pe Pamant, o sa raman aici cu tine. spune el hotarat.

Hibrid-The Black AngelsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum