Pov. Darko:
Ma durea fiecare osisor din corp. Aveam impresia ca si pielea de pe mine ustura. Ma simteam asa de greu incat nici nu ma puteam intoarce.
Deschid usor ochii si privesc tavanul alb...dar stai, tavanul din camera mea e albastru.
Nu eram in camera mea, sau eram, insa nu cea de pe Pamant ci cea din Rai.
Nu era posibil sa fi murit...sau era? Oare cand mor, ingerii tot in Rai ajung? Fain...am murit de ziua mea.
Dar poate nu eram mort. Poate visam. Ce vis frumos, eram inapoi acasa...
Imi plimb ochii prin camera uriasa, pentru ca ingerii au dormitoare foarte mari (aripile ocupa mult spatiu).
Stateam pe patul meu rotund si pufos. Imi vad aripile mari si negre. Nu aveam forta ca sa le misc niciun centimetru, sau in general cand visezi nu te poti misca?
Intr-un colt al camerei ii vad pe cei 7 arhangheli. Vorbeau, insa capul imi vuia asa de tare incat nu intelegeam ce spuneau.
Eram imbracat cu o camasa alba si pantaloni la fel. Ranile imi erau bandajate, ce vis frumos.
Inchid ochii si simt cum o lacrima mi se scurge pe obraz. Nu voiam sa ma mai trezesc niciodata.
Incerc sa il strig pe Gabriel, insa gatul ma durea foarte tare.
-Ga..Gabe...spun eu incet, insa nu ma aude.
Se certa cu ceilalti ingeri si in special cu Mihail.
-Ai incalcat vointa Raiului!
-L-ati lasat acolo! Nu vezi in ce stare este? E aproape mort!!-Mihail are dreptate! spune Uriel. Tu si Raphael ati fugit si ati incalcat regulile.
-Doar la asta va ganditi! Saracul baiat a suferit prea mult, dar voua va pasa de reguli! Ce nu intelegeti?! Eu nu il mai las singur! striga Gabriel.
-Gabe are dreptate! il apara Rafa. Darko e inconstient de 3 zile, dar voua va pasa doar de regulile Raiului. Baiatul a luat bataie groaznica, cu toate leacurile mele inca e inconstient, iar voua va pasa de reguli!
Stai...sunt inconstient de 3 zile? Nu se poate...oricum, e doar un vis...oare dorm de 3 zile?
Imi amintesc ca tata m-a batut groaznic si ca am lesinat de durere.
-Gabe...Ga-Gabriel...spun eu putin mai tare, iar el intoarce brusc capul.
-Darko! A dat Domnul si te-ai trezit! spune el si se asaza la marginea patului meu. Te simti bine?
Nu gasesc puterea sa ii raspund la intrebare, insa schitez un zambet scurt si sters.
-Ma bucur nespus ca te-ai trezit, Darko!
Lacrimile incep sa imi curga pe obraji. Vreau sa mi le sterg, dar parca nu mai puteam sa imi misc mainile, asa ma durea tot.
Mi le sterge el si imi mangaie parul incet. Imi fusese asa de dor de el, chiar daca era un vis macar imi dadusera un semn ca nu m-au uitat. Eram asa de fericit, dar nu voiam sa ma trezesc.
-Gata, scumpule. A trecut tot, acum esti aici. Promit ca o sa am grija de tine. Nu te mai las la nimeni.
Zambesc din nou si incerc sa ma ridic, insa asa cum am zis, fiecare osisor parca era sfaramat.
-Nu te ridica! spune Raphael venind si el langa mine. Ranile tale sunt foarte grave.
-Lucifer iti face des asta? ma intreaba Chamuel.
-D-da...spun cu vocea franta. Dar...de data asta...a fost mai rau. continui incepand sa tusesc sange.
Gabe se sperie si se roaga de Rafa sa faca ceva. Uri si Cham se ingrijoreaza si ei, iar Zad imi aduce un pahar de apa.
CITEȘTI
Hibrid-The Black Angels
Ficción GeneralPrietenia adevarata este ca un film.Fiecare om interpreteaza un rol pe care incearca sa il joace cat mai bine pentru a castiga un premiu...pentru a ajunge sus. In culise insa,cand replicile s-au spus,se afla cu totul alti oameni,iar persoanele dulci...