Pov.Darko
,,Profita de bunatatea ta! Te foloseste incontinuu! Crezi ca tine vreun pic la tine?! Te uraste si acum ca are nevoie de tine se da bine! Nu te mai lasa asa de usor! Arata-i si tu cum este sa fii slab!!" incepe constiinta mea malefica.
A tinut-o asa cateva ore bune ceea ce ma mira deoarece abia ca se face simtita in general.
Nu i-am dat nici de data asta ascultare. Oricata dreptate ar avea eu nu il voi rani pe fratele meu si nu voi da in el niciodata! Tin foarte mult la Damon chiar daca el ma uraste...nu imi pasa. E fratele meu si as face orice pentru el.
Am adormit si eu intr-un final, iar cand m-am trezit era noapte...asta se intampla daca dormi mai toata ziua.
Ma dau jos din pat si merg pe terasa. Vantul lunii noiembrie deja batea cu putere si se parea ca in curand o sa ploua.
Ma asez pe canapeaua de pe tarasa si privesc cerul. Imi era dor de Rai si de ingeri...de aproape 10 ani nu mai stiam nimic de ei. Nu m-au cautat niciodata...oare se gandesc vreun moment la mine? Oare vor sa ma ia inapoi sau deja nici nu le mai pasa?
Oare ce face Gabriel? De cand Damon mi-a spus cam ce a patit nu imi pot lua gandul de la el. Ma intreb daca este bine, daca m-a uitat si el iar acum isi vede de muzica lui.
Imi era dor de el...foarte dor. De cand ma stiu a fost langa mine. M-a invatat cam tot ce stiu si nu m-a tratat niciodata diferit pentru ca nu eram inger pur.
Cele mai frumoase amintiri erau cele in care era cu mine. Ingerul asta stia sa se faca placut indiferent de cum se purta...Imi amintesc ca isi petrecea marea parte a timpului in sala de muzica unde canta la diferite instrumente...si o facea foarte bine.
Si mie imi canta cand nu puteam sa dorm. A avut intotdeauna o voce minunata...acum ma intreb daca imi simte lipsa vreun pic.
Incep sa plang incet. Lacrimile imi curgeau de parca erau Cascada Niagara. Nu mai suportam...nu mai voiam sa traiesc asa.Imi venea sa imi pun capat zilelor.
,,Ar trebui sa o faci. De ce traiesti? Ingerilor nu le pasa de tine. Te-au lasat lui Lucifer si nici nu au mai vrut sa auda de tine! Ai ajuns acum pe Pamant, dar uite ca nu e mai bine! Ai un frate idiot care te trateaza ca pe un sclav pe care il poate folosi in orice scop!! Nu te-ai saturat sa mananci continuu bataie, dar tu totusi sa il tii in brate cand are nevoie?"
Constiinta mea malefica avea dreptate...atata dreptate...
,,Cum sa iti pui capat zilelor, Darko?! Ce ar spune Tatal? Ce vor spune ingerii cand vor auzi ca ti-ai luat viata!? Ei sigur vor sa te ajute! Sigur lui Gabriel ii este dor de tine!" spune si cea benefica.
,,Daca le-ar fi pasat ti-ar fi dat macar un semn! Te lasa sa suferi! Nu te-ai saturat sa induri?''
Ma ridic si fac din magie neagra un cutit pe care il fixez in dreptul inimii. Nu mai suportam asta! Nu mai voiam sa traiesc. Pentru ce sa traiesc pana la urma? Nimeni nu tine la mine!
Imi fac o ultima rugaciune cerand iertatea Tatalui, apoi respir adanc fiind gata sa imi infig adanc cutitul in inima.
-CE PUII MEI FACI, DARKO?! il aud pe Damon tipand.
Vine la mine si imi smulge cutitul din mana privindu-ma dur si confuz.
-Ce pana mea faceai, idiotule?! ESTI INGER, CE PANA MEA! CUM SA TE GANDESTI SA ITI PUI CAPAT ZILELOR, IDIOT NESUFERIT CE ESTI?!
,,Idiot"...nu voi putea niciodata sa fiu mai mult in fata lui. Indiferent ca ma sinucid sau ca il ascult in tot ce imi ordona, pentru el raman un idiot.
CITEȘTI
Hibrid-The Black Angels
Ficción GeneralPrietenia adevarata este ca un film.Fiecare om interpreteaza un rol pe care incearca sa il joace cat mai bine pentru a castiga un premiu...pentru a ajunge sus. In culise insa,cand replicile s-au spus,se afla cu totul alti oameni,iar persoanele dulci...