Pov. Damon:
Si asa a trecut o saptamana de cand Darko s-a intors in Rai. Eram sigur ca e fericit alaturi de ingerii aia si ca se joaca printre norisori cu ei.
Ramasesem singur cu Echo in casa...dar fata mai mult ma evita, chemandu-ma doar la masa.
Ma gandeam ce se va intampla daca afla tata ca fratele meu e in Rai...trebuia sa il mint, nu voiam ca Darko sa pateasca ceva.
,,Imi vine sa plang de fericire! Zici ca am schimbat persoana a carei constiinta sunt!" spune Nasia, constiinta buna.
,,Acelasi lucru pot sa zic si eu. Ba idiotule ce-ti pasa atata? Ti-ai tras-o de vreo doua ori cu el si gata ti-a picat cu tronc!" incepe si Danna, constiinta rea.
Incerc sa nu ma mai gandesc la el si sa ma concentrez pe alte lucruri, insa nu prea puteam.
-Damon, pot sa vina doua prietene in vizita? intreaba Echo.
-De ce? Parcuri nu aveti?
-Bine, vrei sa vii in parc cu noi?-De ce as face asta?
-Mai schimbi si tu aerul...te gandesti doar la frac-tu.Fata avea dreptate, ce pana mea! De o saptamana doar la Darko imi sta mintea! Ii aud vocea peste tot...
,,Pentru ca aveti vocea la fel, boule!" imi aminteste Danna.
-Bine, vin. spun eu. La 13:30 e bine?
-Da. Ma duc sa le spun.Merg in camera mea ca sa ma pregatesc. Poate era bine sa cunosc oameni noi.
,,Da, e foarte bine, dar incearca si tu sa nu le bagi in pat din prima noapte ca apoi sa le arunci!" spune Nasia.
Ok, Nasia...le pot baga in lift sau in boscheti. rad eu pentru mine si o aud cum ofteaza lung, rasul Dannei fiind si el simtit.
Merg impreuna cu Echo in parc.
Acolo asteptau doua fete destul de dragute.Una era inaltuta, cu forme foarte frumoase si apetisante, parul blond si ochii verzi, iar cealalta putin mai mica de statura, bruneta, cu ochii albastri si de asemenea sexy.
Amandoua erau mai mult dezbracate, iar asta e putin ciudat pentru ca e fucking luna decembrie, dar sincer nu ma deranjeaza.
-Buna, fetelor! spune Echo si isi incep ritualele lor feminine de pupat si de comentat tinutele gen: ,, Vai, fata ce frumoasa este rochia!" sau ,,OMG, de unde ai cizmele alea cu toc?"
Ma chioram la ele ca ultimu' prost din galaxie. Deja de vreo 5 minute tot palavrageau ca 3 tarfe.
-Ehem ehem! le atrag eu atentia. Nu vreau sa ma bag in seama, dar sunt si eu aici! Nu ma baga nimeni in seama? continui deranjat de situatie.
Cele doua se uita la mine incepand sa se holbeze. Mai mult ca sigur acum ma observasera.
-Stiu ca sunt frumos, dar ce va holbati ca vacile la poarta noua?
-OMG, ECHO NU NE-AI ZIS CA IL ADUCI!!!!
Ma simt ca un catel...adica, mai exact ca un animalut adus la plimbare.
-Am vrut sa va surprind, dragilor!!
-E asa de dragut!!! Mai frum decat in poza!Da, acum chiar ma simt ca un animal in targ...ce viata cruda, imi vine sa la pocnesc pe amandoua.
-Pardon, mai nou ma barfiti?
-Cum sa te barfim, frumuselule?
-Damon...eu sunt Damon. spun plictisit dandu-mi ochii peste cap.Blonda ii sopteste ceva lui Echo, iar ea zambeste.
-Nu, el e celalalt.
CITEȘTI
Hibrid-The Black Angels
Ficção GeralPrietenia adevarata este ca un film.Fiecare om interpreteaza un rol pe care incearca sa il joace cat mai bine pentru a castiga un premiu...pentru a ajunge sus. In culise insa,cand replicile s-au spus,se afla cu totul alti oameni,iar persoanele dulci...