Ajung in casa. Imi era dor sa locuiesc aici, ma intrebam daca voi putea avea vechiul meu dormitor...si se pare ca exact pe acela l-am primit.
Imi era greu sa adorm cu astia in casa. S-au certat pana pe la 12 noaptea. Si prin certat ma refer la faptul ca Damon l-a batut pe Darko de l-a lasat intr-o balta de sange. Motivul: nu avea ce face.
Dimineata, Darko nu parea neaparat afectat sufleteste. A inceput sa pregateasca rapid micul de jun.
-Ai dormit bine? m-a intrebat.
-Da...destul de bine. Tu esti ok?
-Da...DAMON, VINO LA MASA!striga el.
-ADU-MI MANCAREA IN CAMERA!
-TI-E LENE SA TE MISTI PANA AICI?!-TOT CE STIU E CA NU MI-E LENE SA TE LEG SI SA TE BAT PANA CAND NU TE MAI POTI RIDICA, ASA CA LASA FITELE!
Darko ofteaza si ii aduce mancarea in camera fratelui sau, apoi se intoarce.
-Nu te enerveaza ca te trateaza ca pe un servitor?
-Nu am ce face...zambeste el.
-Cum poti sa te controlezi asa? EU I-AS PUNE OTRAVA IN MANCARE NENOROCITULUI!-A da, domnisoara? apare Damon de undeva de la etaj. Poti sa incerci. Eu nu o sa mor, dar tu da...si asa traiesti deja prea mult.
Inghit in sec cand il vad si ma misc in spatele lui Darko.
-Nu te apara sclavul asta de mine...si el e doar o jucarie asa ca sunteti in aceeasi oala.-Gata, frate...iart-o. Nu a vrut sa zica asta...
-Sa iti temperezi iubita, nenorocitule! spune el si pleaca.Am mers la scoala impreuna cu Darko si ne-am asezat in aceeasi banca. Cu el macar puteam sa vorbesc mai pe larg.
La ora de educatie plastica, am fost pusi sa tricotam ceva, iar mie mi-a venit ideea sa fac o bratara pentru Darko. Poate asa o sa il diferentiez de frac-su.
-Darko...ce culoare iti place? il intreb zambind.
-De ce ma intrebi?
-Vreau sa-ti fac ceva ca sa te pot distinge de Damon, asa ca spune-mi.
-Bleo...zice el si imi zambeste. Tie?
-Galben. raspund vesela. De ce?
-Doar tu sa imi faci ceva?Am zambit fara sa vreau. Damon logic ca a trebuit sa se ia de noi si sa il ia la cearta pe Darko, insa pana la sfarsitul orei am reusit sa ii tricotez lui Darko o bratara bleo si sa i-o pun la mana.
Si el mi-a facut una galbena si mi-a dat-o.
-E foarte draguta, dar cu ce scop? Adica eu trebuie sa fac diferenta intre voi, dar tu...
-Sa zicem ca nu aveam ce face la ora asta. rade el.Pentru prima data de la moartea parintilor mei ma simteam cat de cat bine. Pentru prima data zambeam din toata inima, iar asta era minunat.
Orele parca treceau mai repede fiindca un sfarsit aveam cu cine sa vorbesc. Darko era un baiat chiar dragut, sociabil si destul de intelegator. Se vedea ca a crescut in Rai.
La sport, m-a ajutat sa ma ridic si l-a certat pe baiatul ce ma imbrancise. Nimeni nu se mai purtase asa de frumos...si fara un scop, caci pana la urma eu nu puteam sa ii ofer nimic.
Dupa scoala ne-am intors acasa. Era deja 18:10 cand am ajuns.
-Eu merg sa fac cumparaturile. spune Darko. Vrei sa vii cu mine, Echo?Sincer as fi vrut sa ma duc pentru ca ideea ca o sa raman singura cu Damon ma speria extrem de mult.
-De ce sa vina? Nu poti sa cari cumparaturile, nerodule? zice Damon si isi pune mainile pe umerii mei, speriindu-ma.
-Nu e vorba de asta, frate.nDoar o intrebam.-Nu o las eu sa vina, ok?Petreceti deja prea mult timp impreuna. Sa mai stea si cu mine. ranjeste el pervers.
-Daca te atingi de ea...
-Cat nu o omor, nu e nicio problema.
-Sa nu indraznesti!!!Damon ii da un pumn in fata fratelui sau, facandu-l sa cada si sa sangereze.
-Mai spune ceva si te calc in picioare!Darko se ridica si isi sterge sangele de la nas, apoi ii arunca lui Damon o privire dura.
-Doar nu te atinge de ea. spune el si iese pe usa, afara.Vreau sa ma duc in camera, dar Damon ma opreste si incepe sa se ia de mine...sau sa se dea la mine intr-un mod nu prea placut.
Nici nu stiam cum sa scap de el, sa ii dau cu ceva in cap nu ar fi fost o idee buna avand in vedere ca e ceva fiinta supranaturala, asa ca nu fac nimic altceva decat sa incerc sa il evit subtil.
-Tu iti dai seama ca fac ce vreau cu tine? Daca tot esti aici, doar nu o sa stai degeaba.
-Aaaammm....vrei sa fac curat sau ceva? intreb cu o fata inocenta, dar speriata.El se apropie de mine ridicandu-mi fata si facandu-ma sa il privesc in ochii lui albastri si foarte frumosi.
-C-ce vrei de la mine? intreb speriata.
-Oare ce as putea vrea de la o pustoaica de 16 ani?
-S-sa iti fac un tort?
-Nu mai face pe proasta...nu iti sta bine. zice el si isi baga mana in parul meu saten, tragand usor de el.Imi da drumul si ma priveste dur, ca pe o prada usor de obtinut.
-Sa stii ca ar merge si un tort avand in vedere ca idiotul ala inca nu a aparut ca sa faca mancare. Cand vine, poate ii fac lui ce voiam sa iti fac tie, daca tot schimbati rolurile.-SA NU TE ATINGI DE EL! E FRATELE TAU, NU AI PIC DE MORALITATE IN TINE?! tip eu, dar asta a fost cea mai proasta chestie pe care as fi putut sa o fac acum, pentru ca mi-am luat o palma de toata frumusetea.
-Nu imi zici tu ce sa fac! Vezi-ti lungul nasului, pustoaico! Si apuca-te de tortul ala! spune el si se asaza pe canapeaua din living. Adu-mi si-un pahar de vin din frigider! continua el scotandu-si din buzunar o tigara pe care a inceput sa o fumeze linistit.
Am executat imediat ce a zis si m-am apucat de facut tortul, nu ca eram eu vreo mare priceputa, insa acum virginitatea mea era in joc si nu voiam sa o pierd cu nu stiu ce fiu de-al lui Lucifer.
Pe la 21:45 a intrat si Darko in casa. Avea multe pungi de cumparaturi in maini si parea venit de la razboi, asa de batut era.
Damon se ridica de pe canapea si se apropie de el aruncandu-i o privire dura, plina de ura si de rautate.
-C-ce...ce s-a intamplat? intreaba Darko speriat.
-Unde ai fost pana la ora asta?Tu vezi cat este ceasul, boule?!striga Damon facandu-l sa scape cumparaturile pe podea.
-Eu...eu...am...incepe saracul Darko deja terifiat si isi ia o lovitura zdravana...de parca nu a primit destule pana acum.
-CE-AI FACUT ATATA VREME?!striga Damon si il mai loveste o data.
-Eu...eu...am fost batut de niste oameni.
-De ce, ma rog? zice el plictisit.-Asta as vrea sa te intreb pe tine. raspunde el timid. Pe cine ai violat?
Damon incepe sa rada zgomotos si malefic.
-Te-au confundat cu mine, deci!Ce dragut din partea lor sa te bata in locul meu!-Ce ai facut? intreb eu.
-M-am distrat cu una si dupa am aruncat-o in strada, aveti probleme cu asta? Acum sa revenim la tine, Darko...-N-nu...te rog...lasa-ma...se roaga el degeaba.
-Sa te las? De ce sa fac asta?
-Echo, mergi in camera! spune Darko.Nu imi venea sa plec si sa il las acolo cu Domon, insa nu puteam sa fac nimic pentru a-l ajuta sa scape...eram un om pana la urma.
Pana pe la 1 noaptea s-au auzit tipetele de durere ale lui Darko. Nu stiu ce ii facea Damon, insa il durea groaznic.
-Sa faci curat, prostule! Sangele tau nu se potriveste cu mobila camerei. il aud zicand.
Deschid usa camerei mele, apoi merg in living. Era sange peste tot, iar Darko statea pe podea inconstient.
Ma apropii de el si ii mangai obrazul. Era plin de taieturi adanci pe tot corpul.
-Darko...Darko...ma auzi? spun eu si il lovesc usor peste fata.
-D-da...raspunde el incet deschizand ochii.-Vino...ridica-te!
-N-nu...du-te in camera ta, te rog. Sunt bine. spune el cu o voce stinsa.-Dar, uite-te la tine! Esti groaznic de ranit.
-Du-te in camera...te rog. Ma simt foarte bine...Ma uit la el cu spaima si ingrijorare, dar merg in camera mea. Nu am putut sa dorm mai deloc, imi faceam griji pentru Darko si pentru viata mea.
Pe la 3 dimineata am adormit cu gandul la el...
Imi pasa, chiar imi pasa si nu doar pentru ca imi oferea o casa si o oarecare siguranta...ci pentru ca...il consideram un inger, un inger ce se risca pentru mine desi nu avea niciun interes, iar asta ma facea sa am o oarecare incredere in umanitate.
CITEȘTI
Hibrid-The Black Angels
Fiction généralePrietenia adevarata este ca un film.Fiecare om interpreteaza un rol pe care incearca sa il joace cat mai bine pentru a castiga un premiu...pentru a ajunge sus. In culise insa,cand replicile s-au spus,se afla cu totul alti oameni,iar persoanele dulci...