Dimineata, la ora 6:45, am coborat la parter. Nu mai era sange nicaieri, ba chiar totul era luna si bec in casa.
Darko apare si el de undeva. Era imbracat cu niste blugi negri, un hanorac cu gluga de un albastru exact ca ochii lui, iar in picioare avea tenesi.
Era bandajat mai peste tot, insa ranile pareau ca i se vindeca repejor, ceea ce era foarte bine.
-Buna dimineata, Echo!
-Hei! ii raspund eu zambind. Te simti mai bine?
-Da. imi spune el sigur. Sunt bine, tu? Ai dormit bine?
-Da...il mint eu, dar ceva imi zice ca si-a dat seama.-Imi pare rau daca ai stat cu gandul la ce s-a intamplat ieri, insa ar trebui sa te obisnuiesti...dar o sa incerc sa nu mai tip asa. zice el usor trist.
-N-nu! Nu e vorba de asta, dar nu este corect ce iti face! Sunteti frati pana la urma!
-Nu ma plang...nici nu as prea putea.-Tu chiar nu poti sa ripostezi?
-Cum ai zis, suntem frati. Daca el nu poate intelege asta este pentru ca a crescut in Iad. Eu nu as fi cu nimic mai bun daca as incepe sa ma port ca el.-Dar te raneste prea mult!
-Asa este firea lui. Nu poti avea pretentii de la fiul lui Lucifer.
-Si tu esti!-Dar eu am crescut alaturi de ingeri, asa ca am mostenit mai mult acea parte. Nimeni nu se naste rau sau bun, dar devine in functie de mediul in care traieste.
-Darko...tu te vei intoarce in Rai? Daca acolo e casa ta de ce nu mergi inapoi?
-Nu pot. Atat timp cat tata mi-a luat tutela, nu pot pleca unde vreau asa simplu. Ar trebui sa discute Consiliul ingerilor...
-Si de ce nu discuta? Daca ei sunt familia ta, de ce nu te scot de aici?
-Nu sunt vreun arhanghel, Echo. Nici macar nu sunt rasa pura, asa ca nu se vor stradui prea mult in fata lui Lucifer.-Ce fel de ingeri sunt daca te lasa asa balta?!
-Nu ii judeca. Nu pot sa ii puna pe ceilalti in pericol pentru a ma salva pe mine. Nu as accepta sa se sacrifice careva pentru asta.-Dar...dar nu e corect!
-Viata nu e corecta atat timp cat nu esti in Rai, desi cateodata si ingerii calca stramb. In dragoste si in razboi totul e permis, iar cand tata incepe lupta trebuie facute sacrificii!-Aveai prieteni in Rai? il intreb eu curioasa. Si ce faceati toata ziua?
-Da, aveam prieteni...de fapt, toti eram prieteni.-Un prieten cel mai bun nu aveai?
-Ba da...Gabriel...
-Uuuuu! Asta imi suna a ceva inger important!
-Da...e arhanghel! E cel mai bun inger pe care l-ai putea vedea.-De ce nu te salveaza el?
-Nu e asa simplu...plus ca...Gabe a suferit mult din vina diavolilor.
-Cum asa?
-Multi ani a fost sechestrat de Lucifer in Iad.-De ce?
-Nu mi-a zis niciodata, dar cred ca pentru ca era un inger important.De la etaj apare si Damon somnoros.
-Ce faceti, jucariilor? rade el si se uita in jur, fixandu-si apoi privirea pe Darko.-Ai dormit bine, frate?intreaba Darko zambindu-i cald.
-Tsh, mai taci, idiotule! spune el si se asaza la masa pentru a-i fi servit micul de jun.Dupa aceea, am mers la scoala. Ca si ieri, eu am stat cu Darko in banca si mai toata ziua. Baiatul asta imi oferea o stare de bine ce nu se putea compara cu altceva. Radia a bunatate intr-un fel greu de explicat, insa te simteai aproape de un inger cand il priveai.
Dupa ore, ne-am intors acasa si am constatat ca Damon nu ajunsese inca.
-Ma mir cum de nu si-a facut intrarea printul Iadului. zic eu.-Sigur zaboveste pe undeva...o sa vina in curand. imi raspunde Darko zambind.
-Ai poze cu prietenul tau Gabriel? intreb plina de interes.-De ce ma intrebi?
-Pai...eu...ma gandesc ca e un inger frumos. rad vesela.
-Da, este un inger foarte frumos, desi nu exista si ingeri urati.-Diavolii cum sunt? Negri, cu ochii rosii, coada si coarne?
-Nu...multi nici nu au coarne sau coada...iar la culoare sunt ca oamenii normali.-Si sunt frumosi?
-Foarte...zice el. Pana la urma, raul nu pare bun cand il vezi?
-Ai si tu dreptate. Cum arata Lucifer? E adevarat ca a fost inger?-Esti foarte curioasa, stiai?
-Pai logic ca sunt! Sa stii ca e prima oara cand am o fiinta sfanta in fata! Vreau sa stiu mai multe!!-Bine atunci...Lucifer...da, a fost inger. A fost un inger foarte frumos inca.
-Si de ce a fost exilat in Iad?-Din gelozie. Cand El a facut oamenii, Lucifer s-a suparat fiindca voia sa fie unicul fiu al Domnului.
-Staaaai! Daca Domnul este tatal lui Lucifer...iar tu esti copilul lui Lucifer, asta inseamna ca esti nepotul lui...
-Da, asa este...desi nu m-am gandit asa, avand in vedere ca
El este Tatal tuturor.
-L-ai vazut vreodata?
-Da...-Cum arata?
-Nu cred ca am voie sa explic chestii de genul oamenilor, dar este foarte luminos.-Cati ingeri sunt?
-Multi...foarte multi.
-Cum fac ingerii copii daca ei trebuie sa fie mereu puri?Intrebarea asta l-a cam debusolat, pentru ca m-a privit ciudat cateva secunde bune, insa apoi mi-a zambit calm.
-Este foarte complicat.
-Adica ingerii nu se pot...
-Ba da...dar nu o fac.
-De ce?
-Pentru ca pot face copii si altfel...prin metode mai spirituale si mai pure.-Dar stii ca nu doar de asta poti sa faci...
-In Rai placerea este descrisa altfel. Implica mai mult sufletul decat corpul, asa ca...-Deci nu ai avut o iubita niciodata?
-Aaammm...nu...adica nu chiar.
-Fii mai explicit!
-Nu, nu am avut pe nimeni.-Ma mir. Sigur esti un inger foarte frumos.
-Ingerii nu se uita la fizic.
-Ah...deci faptul ca esti jumatate diavol ii afecteaza?-Nu...adica nu chiar. As pacatui daca as zice ca m-au exclus vreodata sau ca s-au purtat urat.
-Atunci?
-Pur si simplu...nu am gasit inca pe nimeni.-O sa gasesti tu pe cineva, fii sigur! rad eu si il privesc vesela.
Vorbim pana mai tarziu. Se facuse deja 22:30, dar Damon nu mai aparuse, iar Darko era vizibil ingrijorat.
-Sigur este bine, Darko. O fi ramas la vreo una sau ceva...
-Nu...nu e bine.
-Dar de ce iti pasa? Vrei si tu sa il bati cand vine? rad eu sarcastic.-Nu! Doar ca...imi fac multe griji.
-Nu te inteleg. Esti tu crescut in Rai, dar nu mai ai pic de rau in tine? Nu zic ca nu e bine sa iti pese, dar serios...el te-a batut de atat de multe ori, dar tu inca tii la el.-E fratele meu. Nu pot sa il urasc indiferent de ce imi face. Eu nu pot uri pe nimeni...Merg sa il caut, tu culca-te.
Nu il intelegeam pe baiatul asta. O fi el jumate inger, dar nu trebuie sa fie si diavol? Pana la urma, Damon il face sa sufere ingrozitor si degeaba, iar el...el se duce sa il caute si sa se asigure ca este bine.
Ma duc in camera si ma intind pe pat obosita si gandindu-ma in ce incurcatura o fi intrat Damon si daca, dupa ce o sa il salveze Darko o sa se poarte tot asa de rau cu el.
CITEȘTI
Hibrid-The Black Angels
Fiction généralePrietenia adevarata este ca un film.Fiecare om interpreteaza un rol pe care incearca sa il joace cat mai bine pentru a castiga un premiu...pentru a ajunge sus. In culise insa,cand replicile s-au spus,se afla cu totul alti oameni,iar persoanele dulci...