Dziękuję!!!

122 8 2
                                    

Witam wszystkich moich czytelników!

Na wstępie chciałabym przeprosić, za baaardzo długą nieobecność, której powodem był brak czasu, no i największy wróg każdego twórcy – brak weny. Powolutku wracam do kontynuowania "Other Life", także myślę, że w najbliższym czasie pojawi się jakiś nowy rozdział, jednak wcześniej chciałabym poprawić te, które zostały już opublikowane.

Teraz, z tego miejsca chciałabym wam serdecznie podziękować za tysiąc wyświetleń! Dla niektórych to niewielkie osiągnięcie, jednak dla mnie – osoby która jeszcze jakiś czas temu pisała tylko dla siebie, to niezwykłe osiągnięcie. Chciałabym podziękować wszystkim komentującym, "gwiazdkującym" i czytającym. Zapraszam do mojego drugiego opowiadania o trochę innej tematyce niż ta, którą znajdziecie tu. 

"Leynar" Mgliści" – Świat w którym zło czai się w każdym zakątku. Białowłosa dziewczyna dowiaduje się o magicznej mocy, która tkwi w jej wnętrzu - mocy, która powstrzyma zło. Pytanie tylko, czy podoła? Czy odnajdzie sprzymierzeńców? Czy podniesie się, jeśli upadnie...?

Zachęcam również do wpadania do "książki", gdzie wykonuję okładki → https://www.wattpad.com/story/106554324-ok%C5%82adki-%E2%9C%94

Jeszcze raz wszystkim Wam dziękuję! 

Buziaki,

BlackPaandaaa

Other Life 🌍 The 100 | ZAWIESZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz