#11 A Wolf But Which Wolf??

158 35 12
                                    

Νεφέλης POV

Είναι η τρίτη μέρα σήμερα που ξυπναω στο κρεβάτι μου χωρίς να έχω σηκωθεί καθόλου τις δύο προηγούμενες.

*μπαίνει η μαμά της στο δωματιο*

Μαμα Νεφ.~ Καλημέρα αγάπη μου!

Νεφ.~ Καλημέρα μαμά.

Μαμα Νεφ.~ Πώς είναι το ποδαράκι σήμερα?

Νεφ.~ Μαμά κάθε φορά την ίδια απάντησή θα παίρνεις. Μια χαρά είναι το ποδι μου.

Μαμα Νεφ.~Καλα εντάξει

Νεφ.~ Μαμά , σου το ξαναλεω το ποδι μου δεν έχει τίποτα ,μια χαρά περπαταω.

Μαμα Νεφ.~ Δεν γίνεται αυτό που λες. Λες ψέματα.

Νεφ.~Θες να κάνουμε μια δοκιμή? Να με αφήσεις να πάω βόλτα μονη μου στο δασος και αν πάει κάτι στραβά θα σε πάρω τηλέφωνο με έρθεις να με πάρεις.

Μαμα Νεφ .~ Δεν συμφωνω απόλυτα ,αλλά....

Νεφ.~ Μπράβο μαμά .Σε λατρεύω.

Μαμα Νεφ.~Αχ τι θα κάνω με εσένα.

Ναιιι. Τέλεια μονη μου στο δάσος.
Σηκωθηκα , ντυθηκα στα γρήγορα και καθώς πλησίαζα τον διάδρομο για να κατεβω τις σκάλες οι κούτες έλειπαν. Έτσι με μεγάλη χαρά τις κατεβηκα , αποχαιρετησα την μαμά μου που καθόταν στον καναπέ( και όχι τον πατέρα μου διότι αυτός θα δουλεύει τώρα συνεχόμενα για δύο εβδομάδες.)και πηγκαινα προς την πόρτα.

Βγαινω απο το σπίτι , μπαινω στο δασος και αρχίζω να τραγουδώ . ....Περπατω περπατω εις το δάσος όταν ο λύκος δεν είναι εδώ. Λυκε λυκε είσαι εδώ...
Ξαφνικά πετάγεται μπροστά μου ένας τεράστιος λύκος.Τι το ήθελα το τραγουδι?? Με ρίχνει κάτω και ανεβαίνει πανω μου. Με κοιτούσε επίμονα . Μετά άνοιξε το στόμα του και κατευθυνόταν προς το κεφάλι μου. Αρχιζα να ουρλιαζω μέχρι που κάτι τον έσπρωξε απο πάνω μου....

Ηταν μια κοπέλα που έμοιαζε με κάποια που νομίζω την ήξερα,όμως δεν την είδα πολύ καλά. Μέσα σε λιγα δευτερόλεπτα είχαν εξαφανιστεί και οι δύο.

Μα τι συμβαίνει!?!? Απο τότε που ήρθα όλο περίεργα πράγματα συμβαίνουν. Τέλος πάντων αυτό που συνέβη σήμερα δεν πρόκειται να το αναφέρω σε κανέναν ειδικά στην μάνα μου γιατί θα αρχίσει να ανησυχεί και δεν θα με αφήνει να βγω καθόλου από το σπίτι.

🌷Changing Habits	🌷Donde viven las historias. Descúbrelo ahora