Doğru teog kampına

10 1 1
                                    

Tatil başlayalı 2 hafta olmuştu ve yarın bizim teog Kampı başlayacaktı. Aslında gitmek istemiyodum ama babamın
Öğüt verici konuşmaları beni bu fikrimden vazgeçirmişti.
Uykum geldiğini anlayınca kendimi uykunun rahat kollarına
Bıraktım kendimi.

Sabah uyandığımda saat 7.30 du hemen üstüme bi gömlek bi pantolon giyip saçımı da tarayıp düzenledikten sonra aşağıya indim. Aşağıda annem kahvaltıyı hazırlamış son olarak çayı 1
dolduruyodu." Anne beni neden uyandirmadin" dedim.
"Sen uyandın mı oğlum gel hadi." Dedi annem ama ben "anne geç kalacam ya "dedim. annem " kahvaltıyı hazırlayıp öyle uyandirim dedim. Saat kaçta ders başlıyor?" "8.15 de anne" dedim. Annem de "ee daha 45 dk var. Hem seni baban götürecek"
Diyince kafamda hesaplamalar yapıp doğru söylediğini anladım.

Kahvaltımı yapıp babamla evden çıkmıştık babam beni okulun önüne getirdiğinde arabayi durdurdu ve "hadi oğlum iyi dersler. Al şu parayıda " deyip benim inmemi bekledi. Ben inince o da işine gitti. Aslında babamı seviyorum ama bu eğitim isteği gerçekten sinirimi bozuyor.

Okula girdiğimde okul bahçesindeki öğrencilere baktım ve gözlerim sınıf arkadaşlarımı aradı. İşte en yakın arkadaşlarımı bulmuştum. Biz sınıfta 4 kişi hep beraber gezeriz. Onlar benim için değerli insanlar . Yavaş yavaş adımlarla yanlarına gidip sırasıyla ahmet , mert , ismail ve muhammet le selamlaştim.

Benim okulum imam Hatip ve okulumuzda kız erkek ayrı sınıflarda eğitim alıyoruz. Hatta okul zamanında kızlar sabahçı
Erkekler öğlenci olurduk.

Müdürümüzün sesiyle hepimiz o tarafa döndük bize biraz baktıkan sonra konuşmaya başladı " evet çocuklar kamp başlıyor.
Teog a az kaldı şimdiden testlere başlayın .Ayrıca okuldan kaçmak, dersi kırmak yok bide gelmemezlik yapmayın 3 defa dan sonra derse aldırmam, zaten hocalarınızı bu konuda uyardım. Şimdi ögretmenleriniz size sınıflarınizi okuyacak ona göre sınıflara yerleşeceksiniz.Hadi size şimdiden iyi dersler"

Müdürün konuşmasından sonra sınıflar okundu bizim 4 arkadaşdan ikimiz aynı sınıfa düşmüştük ahmet ve ben.
Ama diğer kankalarımla teneffüs te boşluk buldukça buluşup
konuşuyoduk.Zil çaldığında ben ve Ahmet kendi sınıfımı za adaşım ve İsmail kendi sınıflarına gittiler. Ben Ahmet e ders ne diye sorunca Ahmet " ne bilim amk ders programı mı var sanki "
"Tamam oğlum ya sanki Anana sövdük göt " ben hocayı beklerken Aytekin hocayı görür görmez dersin matematik olduğunu anladım. Matematik dersini severdim az ama bu hocayı sevmediğimden matematik dersinden de soğudum.

Ders bittikten sonra son derse gitmiştik oda matematik ti onuda dinledikten sonra zilin çalmasıyla ders bitmişti.Icimden oh çekerek dışarı çıktım otobüs durağına doğru yürüdüm.

Arkadaşlar bu kitap benim hayatımda gerçekten olan şeyleri yansıtıyor her kelimesi olmasada okulum hakkındakiler arkadaşlarımın isimleri , yaz  kampı , Aytekin hoca , babamın esnaflığı felan

Lanet TEOG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin