~Lectură plăcută~
Ronţăi plictisită salatinii, deoarece filmul ales de Celina este plictisitor. Oftez pentru mine şi mă întind obosită. Zilele de vacanţă se scurg repede. Mult prea repede. Îmi arunc o privire la ceilalţi pentru a-i analiza. Celina are perna în braţe, fiind concentrată la scena romantică din film. Travis este pe telefon tastând de zor, iar Ken... Ehh... Săracul adormise într-o poziţie incomodă. O să aibă dureri de gât când se va trezi. Mai ronţăi câţiva salatini întorcându-mi privirea spre film. Celina nu mai observă nimic, fiind prea absorbită să înjure printre dinţi băiatul. Îmi muşc buza inferioară şi mă aşez într-o poziţie mai confortabilă pe canapea. Este trecut de ora prânzului, dar Celina venise cu ideea de relaxare după masă. Aveau să rămână aici până spre seara. Eu şi Ken plănuisem deja la ce film să ne uităm. Şi cu siguranţă nu era ceva romantic.
Telefonul mă întrerupe brusc din visare. Acesta vibrează scurt pe măsuţa din faţa noastră, însă ceilalţi nu observă nimic. Îl ridic alene şi îl deblochez, iar zâmbetul îmi apare brusc. Îmi muşc obrazul risipind zâmbetul, care nu avea ce caută acolo, apoi deschid mesajul şi îl citesc ca mai apoi să-i răspund." Ce faci azi? Eşti ocupată?"
"Mă plictisesc la un film romantic împreună cu Celina (care e cea mai atrasă), Travis (care tastează fără oprire) şi Ken (cel care doarme... urma să fac la fel)."
"Cam ocupată deci..."
"Karen."
"Unicul şi inegalabilul Karen la datorie, domniţă. Vin să vă salvez? =)))"
"Te-aş lăsa cu seen"
"Dar n-ai făcut-o"
"Pfff!!! Poţi să vi... Nu cred că s-ar supăra."
"Oferta mai e valabilă spre seară? Acum se ivi o treabă..."
"Cum vrei. Ce treabă?"
"Pe mai târziu, Liana!"
"Hei! Schimbi subiectul!"
"Probabil =))))"
"Îţi iei bătaie!"
"Dacă e venită de la tine. Hmm. Mi-ar face plăcere :>"
"În visele tale. Îl pun pe Travis."
"Ştii... Tocmai ce m-am răzgândit! Programăm bătaia pentru alt secol."
"Ce copil..."
"Vorbi piticania... Te las la film. Vorbim pe seară!"
CITEȘTI
Moștenitoarea Tronului: Pământ sau Iad
Fantasia~Uneori, pierzând o bătălie, vezi feluri noi de a câştiga războiul.~ L-a pierdut. Îl avea atât de aproape şi, totuşi, i-a scăpat printre degete. Ce va face în continuare? Va trăi după cum a fost ultima lui dorinţă, sau se lasă pradă întuneric...