-11-

156 13 5
                                    

Štai aš vakarėlyje. Visa graži, pasipuošusi, kaip anksčiau. Nors nėra viskas kaip anksčiau trūksta vieno žmogaus... Ššš.. Nebegalvosiu apie tai. Taigi atėjau vis dėl to su Marku. Markas ir vėl bando užkariauti mano širdį, veltui. Draugavom metus ir užteks. Ir tai dėl būtinybės. Štai žmonės.. Visi šoka, linksminasi. Aš atsisėdau su Marku ant sofos. Kalbėjomės. Šiaip visai linksma kalbėtis su Marku kaip senais laikais. Nebėra tos įtampos. Džiaugiuosi tuo. Visas pokalbis baigėsi kai šalia Marko prisėdo Domantas. Mat jis gerai pažįsta Marką. Jie pradėjo apie viską kalbėtis. O aš sėdėjau ir nuobodžiavau. Aišku džiaugiausi, kad Domantas su manimi, o ne su Aiste. Nusprendžiau nueiti pašokti. Pasikviečiau Marką. Domantas taip pat pasikvietė Aiste. Kur gi ne.. Aistė pradėjo Domantą bučiuoti. Pradėjo virti kraujas. Kažko pykau, lyg ji būtų mano vaikiną bučiavus. Aišku, Mėja pradėjo pavydėti... Pradėjau bučiuoti Marką. Štai šoka dvi poros ir laižosi. Tas keisčiausi, kad aš su Domantu ,besibučiuodami su savo pora, žiūrim vienas kitam į akis. Žvilgsniai nenutolsta kaip ir bučiniai..

Po kelių valandų man jau atsibodo triukšmas, žmonės alchoolio kvapas ir visa tai kėlė galvos skausmą. Nuėjau į kažkokį kambarį. Atsiguliau ant lovos ir gulėjau. 10min ramybės. Staiga atsidarė durys, įėjo Domantas. Aš atsisėdau ant lovos krašto.
-Pasigedau tavęs vakarėlyje.- pasakė Domantas visas išsišiepęs.
-Na taip nemėgstu aš to triukšmo...-pasakiau ir nuleidau galvą...
- Taippp aš ir jo nemėgstu.. - pasakė Donatas žiūrėdamas į mane.
- Tai kam rengiai vakarėlį?- pasakiau kiek sutrikusi.
- Ne aš rengiau, o Aistė. Jai patinka visokie vakarėliai, triukšmas, žmonės. Mes visiškai skirtingi. Bet kartu jau 3 metus... - pasakė lyg besididžiuodamas tuo,- 3 metai, todėl negaliu jos palikti..
-Mhm.. - ramiai sumykiau. Tada atsitiko tai ko visiškai nesitikėjau. Domantas keistai artinosi prie manęs. Kaip norėdamas pabučiuoti. Lėtai ir nedrąsiai. Aš tiesiog sėdėjau ant lovos krašto,nuleidusi galvą ir tik galvodama, kad kuo greičiau jis mane pabučiuotu. Nosys jau susiliete. Elektra pereinanti mano kūnu. Jau viskas tuoj pasibučiuosim. Bettttt.... Riksmas iš kito kambario.

Štai nauja dalis, tikiuosi patiko. 🖤🖤

°Jau per vėlu °Where stories live. Discover now