-8-

153 16 5
                                    

Taigi laukiu Domanto. Jau beveik 17h. Jei jis neateis už istorijos projektą gausim 2. O aš to nenoriu. Tai tikiuosi jis ateis, mes viską padarysim ir jis galės eiti vėl pas savo merginą. Jau 18h ir vėl supratau, kad Domantas neateis. Antras kartas kaip jis mane palieka ant ledo. Kokia šį kart priežastis vėl sesuo? Tėvai? Svečiai? Skauda galvą? Jei jis nenori su manimi ta projektą daryti tai tegul taip pasako. Išgirdau telefono skambutį. Skambina nepažįstamas numeris. Atsiliepiu.
-Labas, čia Domas. Aš atsiprašau, kad šiandien ne atėjau. Aistė pakvietė susitikt ir užmiršau visai. - pasakė Domantas
-Aha- pasakiau tokiu balsų lyg man visai tai nerūpėtų.
- Prisimeni Aiste, mano merginą?-paklausė lyg aš visai to nežinočiau.
- Atsimenu, atsimenu. - pasakiau.
- Tai... - kažką Domantas norėjo pasakyti, bet aš padėjau ragelį. Nenorėjau daugiau to klausytis. Širdis dužo. Norėčiau, kad Lukas būtų čia. Jai jis čia būtų viso to nebūtų. To skausmo, pykčio. Nuėjau miegot visai negalvodama, kad už projektą gausiu 2. Man tai nebesvarbu. Svarbiausia, kad man nebereikės su Domantu tartis kada vėl susitikt ir vėl likti nusivylusiai. Nebenoriu to. Domantas parašė man žinute : "labai atsiprašau. Per mano klaidą abu gausime 2. Aš pabandysiu su mokytoja pasitarti, paaiškinsiu, kad aš kaltas dėl to." ką jis galvoja, kad mokytoja leis man padaryt vienai šį projektą. Jis visai išdurnejo, mergina visai susuko smegenis. Atrašiau jam: " nebesvarbu. ". Baigiau šią draugyste. Gal aš dramatizuoju, bet nebenoriu to.

Rytas. Visą naktį nemiegojau. Nėjo užmigt. Vis galvojau apie viską. Luką, Domantą ir ką Aleksas pasakė. Jis visą laiką buvo teisus. Mokykla. Štai ir vėl aš. Įeinu į klasę. Domantas keistai į mane žiūri. Nesuprantu. Jis prieina prie manęs ir sako :
- Klausyk aš viską sugadinau ir suprantu, kad tu ant manęs pyksti. Gal kaip atsiprašymą galime kartu po mokyklos eiti ledų pavalgyt? Aš statau. - pasakė Domantas lyg niekur nieko.
- Gal kitą kartą. - pasakiau ir nusisukau link išėjimo. Domantas pasivijo.

TIKIUOSI PATIKO. MYLIU. 🖤

°Jau per vėlu °Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin