נקודת מבט ג'ין :
- אחרי חמש שנים -
חיכיתי לג'וני מחוץ לביתו, כי הוא עדיין התכונן לבית הספר, ועד מהרה הוא הופיע בשיער הבלונדיני פלטינה שלו, עיניו התכווצו כשחייך אלי וליטף אותי בחיבוק חזק. חיבקתי אותו בשקיקה וחייכתי כמו אידיוט.
" מוכן ללכת הנסיכה ג'ין ? " הוא שאל אותי וצבט את לחיי. אני אוהב את זה כשהוא קורא לי ככה. אבל אני חייב להמשיך להעמיד פנים שלא .
"היי אמרתי לך לא לקרוא לי ככה, " עניתי בניסיון להתחמק ממבטו מאז שהלחיים שלי התחממו.
" אבל אתה מקסים ונראה כמעט כמו אחד " נאמג'ון אמר לי והתחיל ללכת לכיוון בית הספר.
לעזאזל נאמג'ון, אתה מקשה עלי לא לנשק אותך עכשיו." משתגיד " דחפתי אותו קצת. הוא צחקק וכרך את זרועו סביב כתפי , חייכתי אל הקרקע והרגשתי את כל גופי מתעקם.
כבר עברו חמש שנים ועדיין יש לי רגשות אלייך נאמג'ון. החלק העצוב הוא שאתה אפילו לא יודע את זה . נאנחתי עמוקות ובעטתי בסלע מדרכי.
" היי מה קרה ? " ג'וני שאל דאגה נשמעת בקולו , רעדתי מפחד אך דאגתי לשטוף את ההרגשה הזאת עם שקר .
" אני פשוט מפחד להיכשל באחת הבחינות , ואני לא יכול להרשות שזה יקרה , בנוסף מה אם לא נעשה את הבחינה באותה הכיתה ? מי הולך לשלוח לעברי מבטים מוזרים במהלך הבחינה ולגלות לי את התשובות ? "
" אה, ג'ין, אל תדאג, אתה למדת כל השבוע הזה, אתה תהיה בסדר, חוץ מזה זה לא שאני אתן לך את הידע שלי, הוא בעל ערך "
" אם הידע שלך היה כל כך בעל ערך היית לומד בבית ספר פרטי מטומטם " צחקתי .
" שתוק, היה לי את הרגע שלי "צעק ג'וני, אבל עד מהרה חייך חיוך רחב.
חיוכו הלבן, יכול היה להאיר את כל העולם הזה ללא כל ספק.
" תחרות עד לבית הספר!" נאמג'ון צעק פתאום בריצה לעבר הבניין.
"אנחנו כבר גדולים ג'וני , תתבגר כבר !" צעקתי אבל הצטרפתי במהרה. התנשמתי כשסוף סוף תפסתי אותו.
" אנחנו גדולים ג'וני , תתגבר כבר " נאמג'ון לעג לי בחיוך, גלגלתי את עיני אבל חייכתי אליו.
דברים כאלה גורמים לי להתאהב בו יותר.
________________________
נאמג'ון ואני ישבנו מאחור עם טאהיונג וג'ונגקוק , לא מפנים תשומת לב למורה המחליפה כפי שהייתה לנו היום. שמחתי כי עכשיו היה לי יותר זמן לדבר עם נאמג'ון.
ג'ונגקוק וטאהיונג היו עסוקים מדי בויכוח סוער בכלל. משהו שעסק , באיזה שיר של ביג באנג היה טוב יותר, אבל אני לא הקדשתי לזה הרבה תשומת לב.
YOU ARE READING
just friends - namjin
Fanfictionנאמג'ון ראה את ג'ין כחבר , אבל ג'ין רצה יותר מזה . אני לא הכותבת , רק המתרגמת . הסיפור נכתב על ידי : flyawaytae@ .