just friends - part 8 .

525 57 3
                                    

נקודת מבט שלישית :

ג'ין התעורר במקום שכנראה היה חדר בבית חולים. הוא היה צבוע בצבע קרם בהיר עם קישוטים ממש קטנים. לא היו בחדר חלונות כך שהוא נראה מאוד משעמם. הדבר היחידי שבלט בכל החדר היה הורד האדום ששכב על השולחן הקטן והעגול שלידו. כל שאר הדברים היו שקטים ודוממים כך שגרמו לאווירה להיות מאוד מטרידה.

ג'ין כבר הרגיש משועמם, הוא הסתכל מסביב על החדר וסיבה את מבטו אל הורד האדום. ג'ין בהה בורד ומצא שיש בו משהו שתפס את צומת ליבו. הייתה לו הרגשה שלילית לגבי הורד אבל הוא פשוט לא יכל להוריד ממנו את העיניים. אחרי זה הוא שם לב שהוא נשען קדימה כדי לקחת את הורד, כמעט נוגע בו אבל נאמג'ון התפרץ אל תוך החדר רועד.

"ג'ין אל תיגע בזה!"

זה היה מאוחר מידי מאחר וג'ין כבר נדקר באצבעו מהקוץ. דם דלף מאצבעו הדקורה אבל במקום שהדם יהיה אדום, הוא היה שחור. הוא קפץ אחורה פוגע בקיר עם גבו ברגע שהורד הפך לשחור כמו דמו.

"נאמג'ון? נאמג'ון! " ג'ין קרא בצעקה כשהחדר החל לדהות לתוך החשיכה. ברגע שהוא קם מהמיטה כדי למהר אל נאמג'ון, הכול הפך לשחור .

הכל חזר להיות שוב שקט ודומם אבל רק לרגע. ג'ין לא יכל לראות כלום אך הוא שמע קולות הדהוד חזקים שצועקים אליו. הם המשיכו וחזרו שוב ושוב ללא הפסקה.

"אין לך אף אחד! אתה לבד! "

"אף אחד לא רוצה אותך! "

"אף אחד לא אוהב אותך! תעזוב! תעזוב! "

ג'ין כרע ברך והתייפח בקולניות , מרגיש שהוא לכוד ללא דרך להימלט. ג'ין ידע שהוא לא אמור להקשיב לקולות אלה אבל הוא פשוט לא יכל לשלוט בזה. הם שברו אותו ודרכו על כולו כאילו היה שטיח. ג'ין לא יכל לעשות כלום, ממש כאילו היה עבד למילים. ג'ין עמד להיכנע להם כשהוא שמע שקראו את שמו חלושות. ג'ין נתן את צומת ליבו לקול שקרא את שמו והצליח לשמוע זאת שוב אך הפעם הקול היה קצת חזק יותר.

זה היה קולו של נאמג'ון.

ג'ין צעק את שמו כאשר הוא הצליח לשמוע את קולו של נאמג'ון יותר ברור. נאמג'ון הגביר את צעקתו והכול חזר להיות שקט, כמו שהיה.

ג'ין חשב שהוא נשאר לבדו כאשר נאמג'ון לחש את שמו שוב. ג'ין התנחם רק בעזרת קולו של נאמג'ון כשקרא את שמו. זה הרגיש כאילו קולו של נאמג'ון חיבק אותו, הגן עליו מכל צרה. ואז ג'ין התעורר.

נקודת מבט נאמג'ון :

החלטתי לקחת את ג'ין חזרה לביתי כי הוא נרדם בידי בארקדה.
אימי הייתה מרוצה מהרעיון, כשהיא מדברת על להשתמש בקונדומים, ואיזה סוג של חומר סיכה כדאי לו להשתמש, גורמת לי לשאול את עצמי אם כדאי לי להכיר את הצד הזה של אימי לג'ין. לאחר מכן האינסטיקטים האימהיים התפרצו והיא אמרה שהדבר הראשון שנעשה על הבוקר הוא שניקח אותו לרופא.

just friends - namjinWhere stories live. Discover now