just friends - part 4 .

595 65 46
                                    

נקודת מבט נאמג'ון :

כאב לי לראות את ההבעה הכואבת על פניו של ג'ין. לא משנה כמה הצטערתי על זה ידעתי שזאת הבחירה הנכונה. רציתי להיות איתו ולקרוא לו שלי, אבל פחדתי שאני אשבור לו את הלב הקטן שלו כמו שאני תמיד רגיל לשבור דברים , אבל זאת לא הסיבה העיקרית פה .
מאז התיכון תמיד חקרתי על המיניות שלי, חיפשתי עניין גם בבנים וגם בבנות, אבל הורי לימדו אותי שזה לא בסדר להתאהב באותו המין שלך. הם אהבו אותי ואני הייתי אסיר תודה על כך, אבל ידעתי שאם אני אפילו אשאל שאלה אחת על הנושא הזה הם יהיו מאוכזבים ממני.
ראיתי בנות רבות רק כדי להוציא את ג'ין מהראש שלי , אבל לא יכולתי.  זה נראה שהוא כל הזמן במוחי ובמחשבותי וזה פאקינג מפחיד אותי . הוא הדבר היחיד שאני לא רוצה לפגוע בו, אבל עכשיו פגעתי בו. אני צריך להקריב קורבנות כדי שהוא יהיה בטוח. שוב מארק בדרך אבל אני נשבע בחיים שלי שאני אשמור עליו .

אני אשמור עליך  קים סוקג'ין אפילו אם זה יכאב .

**********

היום עבר די מהר ועד מהרה צילצל פעמון בית-הספר וציין כי בית-הספר הסתיים. זה היה קצת מביך ביני לבין ג'ין לאורך כל היום אבל הצלחנו להתגבר עלזה .

רצתי החוצה בניסיון לחפש את ג'ין כדי שנוכל לפחות ללכת הביתה ביחד, אבל לא הצלחתי למצוא אותו בכלל.  נהייתי מודאג אף יותר מאז שלא ראיתי את מארק  עם הקבוצה הרגילה שלו.

שמתי לב שג'קסון היה קרוב מאוד למארק אבל מארק לא ראה את ג'קסון באותה צורה כמו שהוא רוצה אותו. מארק היה תמיד אחרי ג'יני שלי מסיבה כלשהי וזה גרם לו לקנא וכמובן לי. אבל אני יודע שהנסיכה שלי לא תיפול אי פעם עבור בחור כמוהו. פלוס מי אי פעם יכול להתאהב באדם שביריין אותו במשך מחצית חייו? אני בטוח שאף אחד .

ג'קסון נתן בי מבט מוות כשעברתי על פניו, אבל לא שמתי עליו . אני צריך למצוא את ג'ין. איפה אני בכלל אתחיל? החלטתי לשלוח הודעה לטאהיונג וג'ונגקוק כדי לעזור לי לחפש אותו ברחבי בית הספר. הם הלכו לבדוק את הקומה העליונה בזמן שאני בדקתי את התחתונה ,  אבל עד כה לא מצאנו אותו . נאנחתי בתבוסה אבל אז נזכרתי שמעולם לא בדקתי את אולם הספורט יצאתי החוצה לבדוק את אולם הספורט , וכשהתקרבתי שמעתי כמה צעקות. במהירות סימסתי לטאהיונג לפגוש אותי באולם הספורט עם ג'ונגקוק . זינקתי לעבר הכיוון ששמעתי את הצעקות וראיתי מישהו מצמיד את מארק על הקרקע כשהוא צועק שיניחו לו ושני בחורים אחרים סביב ג'ין. ראיתי את ג'ין מדמם מאפו כשהתקרבתי ראיתי דבר שגרם לי לרוץ מהר יותר.

"ג'ין אתה בסדר ?!"  צעקתי נופל לידו, מסיר את המעיל ומניח אותו על אפו. ראיתי את לחייו צבועות בגוון בהיר יותר של ורוד שגרם לי מיד לחייך.

just friends - namjinWhere stories live. Discover now