just friends - part 12 .

503 53 7
                                    


נקודת מבט ג'ין :

השמיכה שלי עטפה את כל גופי והגנה עלי מפני הקור שבחדר. קיבלתי מנוחה טובה למרות הבכי הרב אתמול. הדבר המצחיק הוא שאני לא זוכר שחזרתי הביתה אחרי השיחה שלי עם מארק.

"הוא מתעורר סוף סוף , מה אם הוא ימות בזמן שהוא ישן ? " לא הייתי בטוח בזה, אבל זה נשמע כמו באם באם, למה הם בחדר שלי?

" שתוק אתה עומד להעיר אותו "

עכשיו הייתי בטוח שהקול שייך למארק.

" אבל הוא לא טועה. זה מוכח מדעית ש- "

" שקט כבר ! "

העיניים שלי נפערו מתוך הצעקה הקולנית שלו. יכולתי כבר להבין שזה לא החדר שלי רק מלהסתכל על התקרה. במהירות הזדקפתי ונפגשתי עם ארבע עיניים. עכשיו אני יודע למה לא זכרתי שהלכתי הביתה.

"להתראות , אתם מעירים אותו " אמר מארק לשלושת הנערים שעמדו לידו.

"לא הייתי זה שצרח" ענה יוגיום בחזרה. מארק לעג לו ונעץ בו מבט זועם.

"בגלל זה אנחנו לא לוקחים אותך לשום מקום"אמר ג'קסון בהגנה על מארק.

יוגיום הוציא את לשונו לעבר ג'קסון תוך הסתתרות מאחורי באם באם. ג'קסון התעצבן ופנה אל באם באם שמגן על יוגיום.

"טוב, באם כדאי שתשלוט על החבר שלך לפני שאני אהרוג אותו".

"אתה לא יכול להרוג אותו, עם מי אני אהיה בנשף?" צפיתי בטירוף הזה מופיע ממש מול עיני והיה לי מספיק.

"הלו! אני לא קיים ?"צעקתי. כולם קפאו והפנו את מבטם לעברי מבולבלים .

"למה אני כאן, איך הגעתי לכאן?"

"התכוונתי להסביר לך את זה ברגע שתתעורר, אבל האידיוטים האלה לא סתמו את הפה הגדול שלהם." מארק אמר , מכה את באם באם שהיה הכי קרוב אליו. באם באם נעץ בו מבט נוקב כשהוא שפשף את ראשו מי שהיה קורבן למעשה.

" בכל מקרה הסיבה שאתה כאן היא כי שאתמול כאשר דיברנו בפארק , נרדמת על הכתף שלי ואני לא יכולתי פשוט להשאיר אותך שם לא משנה כמה חמוד אתה נראית , אז לקחתי אותך לדירה שלנו. טוב, שלי, של ג'קסון ושל יונגג'ה. לג'אבאם  יש דירה משלו עם ג'יניונג ובאם באם ויוגיום עדיין מתגוררים עם הוריהם." מארק הסביר, וג'קסון גילגל את עיניו בבירור משום מה, התעלמתי מפעולתו וניסיתי לעבד את מה שאמר מארק.

"הו," אמרתי, כשסוף סוף הבנתי את המצב.

"אתם לא עשיתם לי כלום  נכון ? , כאילו אנחנו עדיין בקוריאה?" שאלתי , לא יכול לבטוח בהם.

" ג'יניונג יהרוג אותנו אם נעשה משהו טיפש , פלוס , ליוגי ולי יש עוֹצֵר ב 10. זה מבאס להיות תלמידי שנה א' אבל יוגי שלי כאן , עושה את זה לטוב יותר" באם באם אמר ונישק את הלחי של יוגיום . יוגיום הסמיק והביט למטה בחיוך מטויח על פניו.

just friends - namjinWhere stories live. Discover now