נקודת מבט ג'ין :לא הצלחתי לישון כלל. לא יכולתי. ניסיתי לזוז מדי פעם, אבל זה היה בלתי אפשרי, כי היו עוד שני גופים ישנים מלבדי. אני די בטוח שזה לא היה בגלל זה, אלא כי היה לי מישהו מסוים בראש שלי. גם הלב הכואב שלי לא נעלם. קמתי כמה פעמים כדי לשתות קצת מים ואפילו לאכול כמה שאריות אבל שום דבר לא עבד. לא יכולתי להוציא את נאמג'ון מדעתי. הוא היה נחמד. הוא היה עדין. אבל המבט שהוא נתן ליונגי ... הוא נראה כאילו הוא הולך להרוג אותו. הוא אפילו הכאיב לי. היה נדמה שהוא איבד שליטה בזעמו. זה מפחיד אותי.
לאמי הייתה את אותה בעיה בדיוק. והיא כבר לא כאן. כמעט היו לה את אותן תכונות כמו של ג'וני וזה מה שאהבתי בו. גם אם הייתי צעיר ידעתי שהיא צריכה עזרה. היא מסרבת ואומרת שהיא בסדר גמור. שנינו ידענו שהיא משקרת, אבל לא דחפתי בה יותר מדי עד שיום אחד עשיתי את זה .
התקשרתי לסוכנות הבריאות והם באו לאסוף אותה מהבית שלנו. אבא שלי היה שיכור ולכן לא היה אכפת לו. היא כעסה על זה והתחילה לזרוק דברים מסביב ולצרוח. היא כמעט ניגשה אלי כשהאנשים בסוכנות תפסו אותה. היא הסתובבה, ולבסוף השתחררה מאחיזתם , אבל היא עצרה לרגע והביטה בי כשדמעות בעיניה , נראה שכמעט הבינה את הטעות שלה. היא אמרה "אני מצטערת" והמשיכה לרוץ לדרכים הראשיות. מיהרתי לרוץ אחריה, אבל זה היה מאוחר מדי. קרון פגע בה . צפיתי באימה במתרחש .
הכול היה באשמתי. רק רציתי לעזור לה.
אבי האשים אותי על כך ולא יכולתי להאשים אותו. אם לא הייתי מתקשר אליהם, היא עדיין היתה כאן. עכשיו אני צריך לשלם את התוצאות , חשוף עם הכאב. זה מגיע לי. אין פלא מדוע אבי לא רצה אותי מלכתחילה. לקחתי את אהבת חייו. עכשיו אלוהים העניש אותי ולקח ממני את אהבת חיי. זה כואב יותר לדעת שהוא חי ונושם, אבל אני פשוט לא יכול להחזיק ולגעת בו , כאילו הוא מת .
הגורל הביא אותנו יחד ועכשיו זה קורע אותנו לגזרים.
האם זה היה אנוכי מבחינתי שהיה לי אכפת כל כך מאמא שלי? האם אני אוהב אותה יותר מדי שהיא נלקחה ממני בגלל הטעות שלי? אני פשוט לא מבין למה. האשמה נהיית יותר מדי בשבילי.
אני מצטער שאכפת לי יותר מדי. אני מצטער שאהבתי אותך יותר מדי. אני רק רציתי את הטוב ביותר עבורך.
_________
"היונג? אתה בסדר? " שמעתי מישהו אומר בעדינות , מנער את גופי , אילצתי את עיני להיפקח ושפשפתי את הפנים שלי בניסיון להיפטר כמה שיותר מהחומר הדביק הזה, פיהקתי והבטתי סביבי, הייתי במטבח והבנתי שישנתי באמצע הארוחה שלי.
האירועים של אתמול חזרו לי לראש ואני רעדתי, אז אני מניח שזה לא היה חלום.
YOU ARE READING
just friends - namjin
Fanfictionנאמג'ון ראה את ג'ין כחבר , אבל ג'ין רצה יותר מזה . אני לא הכותבת , רק המתרגמת . הסיפור נכתב על ידי : flyawaytae@ .