נקודת מבט ג'ין :
" ג'יניייייייייי "
" הנסיכה ג'יניייייייי "
שמעתי קול לחישה באוזני. ידעתי שזה נאמג'ון, אבל אני פשוט לא רציתי להרוס את הרגע הזה; ידיו מונחות היטב סביב מותני, רגלינו מסובכות יחד, האווירה סביבנו הייתה מושלמת. לא הייתי צריך אפילו לפקוח את העיניים כדי לדעת זאת. פשוט הרגשתי את זה וזה הספיק לי.
"מה אתה רוצה ? אתה לא רואה שאני מנסה לישון כאן ? "מלמלתי קרוב יותר אליו למרות שכבר היינו קרובים ככל האפשר. נאמג'ון ציחקק ונישק את מצחי. חייכתי והחלטתי לפחות לפקוח את עיני."חשבתי שאתה רוצה לישון יותר ? "
"במקום זה אני מעדיף להסתכל עליך" ראיתי את החום על לחייו של נאמג'ון מופיע , והוא במהירות הסתתר מתחת לשמיכה. צחקקתי אבל הצטרפתי אליו.
"עכשיו מה אידיוט גדול כמוך עושה מתחת לשמיכה?" שאלתי בצחקוקים.
" אני יכול לשאול אותו הדבר עליך " ענה. התנשמתי וחבטתי בו קלות על החזה.
"אני לא אידיוט!" "
" אה, זה נכון, אתה האידיוט שלי "חייך נאמג'ון. עמדתי לפנות את גבי אליו כדי שלא יראה את לחיי הסמוקות , אבל במקום זה הוא משך אותי קרוב ונישק אותי ברכות . לא יכולתי שלא לחייך בנשיקה.
אני התגעגעתי לזה לזמן מה. אני התגעגעתי אליו. עכשיו סוף סוף השגתי אותו . הנשיקה הפכה במהרה לתשוקתית , היינו שקועים יותר מדי בנוכחותו של זה . עצרנו והבטנו זה בעיני זה כשהתנשפנו .
"האם סיפרתי לך כמה יפה אתה ?" נאמג'ון לחש. הוא ניקר את שפתי והתחיל לעשות את דרכו אל הלסת שלי , מנשק כל נקודה שהוא יכול למצוא ואז הוא הסתובב אל הצוואר שלי משאיר שורה של נשיקות עם כל מגע.
"הממ אני לא חושב כך" אמרתי והטתי הראש שלי כך שהעור שלי נחשף יותר .
"אז תן לי להראות לך " הוא גיחך מנשק את הנקודה המתוקה שלי ומצץ לי את העור. נאנחתי כשהוא כיסה את צווארי בנשיקות רטובות. אחרי כל אחד מהם הוא היה מנשק את הסימן וממלמל " שלי " וגורם ללב שלי לדלג על פעימה .
הוא יכול להיות כל כך רכושני, אבל עדיין כל כך מלא באהבה כאשר הוא עושה זאת. מדהים אותי שאני יכול לקרוא לבחור הזה שאהבתי כל כך הרבה זמן , שלי . בדיוק כשנאמג'ון עמד להוריד את החולצה שלי, שמענו את הדלת חורקת.
"אוי, הם עושים סקס!" שמענו את טאהיונג צועק באימה. התבלבלנו והטנו את ראשינו כדי לראות מה קורה.
"ג'ין עדיין לובש את החולצה שלו, זה בסדר,היונג "אמר ג'ונגקוק ושפשף את גבו של טאהיונג. טאהיונג הניף את ראשו מכתפו של ג'ונגקוק וחייך בהבנה שהבין שאני באמת לבוש.
YOU ARE READING
just friends - namjin
Fanfictionנאמג'ון ראה את ג'ין כחבר , אבל ג'ין רצה יותר מזה . אני לא הכותבת , רק המתרגמת . הסיפור נכתב על ידי : flyawaytae@ .