just friends - part 10 .

466 51 9
                                    

נקודת מבט נאמג'ון :

בדיוק כשג'ין סיים לבשל , יונגי, הוסוק וג'ימין הגיעו והם הגיעו עם אלכוהול. הייתי די נרגש למרות העובדה שג 'ימין הגיע אבל ג'ין היה קצת מודאג מג'ונגקוק שהוא מתחת לגיל המותר .

"היונג, זה לא כאילו לא ניסיתי את זה קודם."

"ג'ונגקוק יש משהו שאתה לא מספר לי? "

"הי, היונג , האוכל שלך מדהים ! אתה צריך לפתוח מסעדה משלך , אתה לא חושב ככה ?"

" זה ממוצע"

"אני ארצח אותך יום אחד "

ג'ין ניגש אלי עם פרצוף חמוץ ובידיים אחוזות . "אתה בן חמש?" צחקקתי והכנסתי אותו לחיבוק שלי. הוא צחק והניח את ראשו על כתפי. נשקתי את ראשו ושפשפתי את גבו בידיעה שהוא עייף.

"אוי, תראו כמה חמוד ! יונגי למה אתה אף פעם לא עושה לי את זה? " הוסוק נעץ את מבטו בחברו, ששתה עכשיו את בקבוק הבירה השלישי שלו.

"כל מה שאתה רוצה תבקש ממני כשאני שיכור מספיק כדי שאשכח  "רטן כשהוא גמר את הלגימה האחרונה שלו.

"אתה רציני?" הוסוק לגלג. "מה אני אפילו מוצא בך ?"

"מה זה אמור להביע?!" יונגי צעק בכעס .

"אני לא יודע מה קרה לך בזמן האחרון, אבל אתה כבר מתייחס אלי כאילו אני כלום עבורך , אתה  לא יודע איך זה גורם לי להרגיש ... זה גורם לי להרגיש כמו חרא מוחלט! " הוסוק צעק בחזרה. שניהם עמדו זה מול זה. מוטב שאעצור את זה עכשיו לפני שיצא מכלל שליטה.

"היי, תפסיקו !  בואו נפתור את זה "אמרתי בעדינות, והנחתי את ג'ין למטה וקמתי כדי לעמוד באמצע שניהם. ג'ונגקוק, טאהיונג וג'ימין נכנסו לחדר, מן הסתם תוהים מדוע הוסוק ויונגי מתווכחים.

"תפתור את זה בעצמך, אני צריך לישון "אמר יונגי, נשען על הספה. נעצתי בו מבט לא מאמין שהוא מתנהג ככה להוסוק.

"מה לעזאזל הבעיה שלך אחי ? הוא החבר שלך, ועכשיו אני כחבר אומר לך לדבר על זה"

"אני בקושי מכיר אותך, למה אני צריך להקשיב לך?" הוא רטן ועצם את עיניו. עכשיו הוסוק בכה וג'ין התעורר מבולבל.

"אני עוזב "אמר הוסוק ותפס את המפתחות ואת המעיל. "אתה יכול ללכת בעצמך, כבר לא אכפת לי , אנחנו גמרנו  "

עיניו של יונגי נפקחו לרווחה כשקם אבל מעד על רגליו. "בייבי בבקשה, אני מצטער,  לא התכוונתי לדברים האלה, תישאר איתי! "יונגי אמר כשדמעותיו עכשיו מטשטשות את ראייתו .

"אתה יודע , אומרים שאתה לא מעריך את מה יש לך בידיים עד שהוא נעלם , זה באמת נכון .  הוצאתי את הטוב ביותר בך יונגי. הייתי שם בשבילך כשאף אחד אחר לא היה . אהבתי אליך הייתה אמיתית. אהבתי אותך בכל חלק בלב שלי ואתה פשוט קרעת אותו. אני מצטער , אתה פשוט איבדת את הדבר הטוב ביותר שקרה לך אי פעם. אני סיימתי "  הוסוק רץ מתוך הדירה של ג'ין וטאהיונג וג'ונגקוק עקבו אחריו .

"מה עשיתי ? "לחש יונג'י על ברכיו, מתייפח.

"היונג ... "אמר ג'ימין וניגש אל יונגי והתכופף לחבק אותו. יונגי דחף אותו בכוח ובכה עוד. ג'ימין ייבב וניגב כמה דמעות שנפלו מלחייו. אולי אני לא אוהב את ג'ימין כרגע, אבל כל מה שהוא מנסה לעשות זה לעזור לו. תפסתי בכתפיו של יונגי והצמדתי אותו לקיר. זעם טהור מילא את גופי. אכפת לי מאוד עבור החברים שלי ואין לו שום סיבה ארורה להתייחס אליהם בדרך הזו במיוחד לחבר שלו או מי שהיה פעם .

"אתה אפילו יודע מה לעזאזל אתה עושה ?! אתה פוגע בכל הסובבים אותך, תוציא את הראש שלך מהתחת שלך ותראה את האיש הזה!" צעקתי עליו בזעם. מזווית עיני יכולתי לראות שג'ין מנחם את ג'ימין, אבל גם נתן לי מבטים צדדיים שהוא מפחד. נאנחתי בידיעה שאני חייב לשלוט בכעס שלי לפני שיצא מכלל שליטה. "תראה יו-- "לא הספקתי לסיים את המשפט שלי כשאגרוף התנגש בפניי וגרם לי להיחלץ לאחור. יונגי פשוט היה צריך להבעיר יותר אש בכבשן מאשר כבר לא היה.

לא חשבתי ישר ופשוט רצתי קדימה במהירות , מי הוא חושב שהוא מגיע לדירה של החבר שלי עם אלכוהול, בידיעה תחילה שיש כאן ילדים קטינים ושהוא יפעל ככה. לא היה אכפת לי יותר והתחלתי לחבוט בו. ידעתי שמה שאני עושה לא בסדר, אבל לא יכולתי להתאפק. הכעס, הזעם פשוט השתלט עלי.

"נאמג'ון עצור! "  שמעתי את ג'ין צורח מנסה להוריד אותי מיונגי. מובן שהוא לא יכול כי לא היה לו כוח, אבל זה לא מנע ממנו לנסות. בלי לחשוב דחפתי את ג'ין כדי שיוכל לצאת מהדרכי. ואז שמעתי התנגשות גדולה ואת ג'ין מייבב בשנייה הבאה. הסתובבתי במהירות וראיתי שדחפתי אותו על שולחן קפה שהיה עליו אגרטל.

שברים שבורים התנפצו על הרצפה וראיתי שג'ין מדמם ממצחו. הלם טהור שיתק כל חלק בגופי. פגעתי בנסיכה שלי.

" נסיכה לא אני - "

"צא החוצה" אמר והצביע לעבר הדלת.

"תן לי לנסות ל-- " ניסיתי להגיד לו שאני רוצה לעזור לו.

" לא! אמרתי לך לצאת! "ג'ין התייפח בלי הפסקה, וזה באמת שבר לי את הלב.

לא התכוונתי שזה יקרה, אף אחד מאיתנו , קמתי על רגליי וניגשתי לדלת, ג'ין אחז בראשו והלך בעקבותי.

"אני לא מאמין עליך, אתה לא טוב יותר ממנו, אל תנסה להתקשר או לשלוח לי הודעות, אל תדבר איתי בכלל, אני לא רוצה שום קשר אליך ואני לא רוצה להתמודד איתך.חשבתי שאתה שונה ג'וני . אני מניח שלא "

לא הצלחתי להגיב כשסגר את הדלת בפניי. החלקתי על הדלת וצעקתי.

פישלתי. בגדול.

אפילו לא ידעתי מה לחשוב. פשוט ידעתי שאיבדתי את הדבר היקר ביותר שאי פעם היה חשוב לי. ואני לא יכול להחזיר את זה בחזרה. כנראה אף פעם .

______________________________________

גאה בעצמי שכן תירגמתי פרק נוסף :)
אנשים בבקשה לא להרוג אותי אני רק המתרגמת.

just friends - namjinWhere stories live. Discover now