just friends - part 13 .

587 42 14
                                    


חשוב לציין שהפרק מכיל תכנים מיניים , האחריות היא עליכם בלבד .

תהנו :)
_________________________________________

נקודת מבט ג׳ין :

בשארית היום, הבנים ואני התכרבלנו ופשוט דיברנו על דברים אקראיים מאחר שהרגשנו שזה הכרחי. לא התלוננתי בגלל שאהבתי לראות את כולם מחייכים וצוחקים , מאושרים .
הופתעתי לראות שהוסוק ויונגי עדיין מסתדרים למרות הקרב שלהם רק לפני יומיים. זה גרם לי אושר כי החברות שלהם היתה מוערכת ביותר.

שמתי לב גם שג׳ימין היה מאושר מאוד. משהו אמר לי שהוא נאלץ להתמודד עם יונגי, כיוון ששניהם דיברו ללא הפסקה, לג׳ונגקוק וטאהיונג היה עוד ויכוח ונאמג'ון נאלץ להתערב לפני שזה יצא מכלל שליטה. זה תמיד נראה כאילו שני אלה רוצים לפרק אחד את השני אבל בסופו של דבר הם באמת אוהבים אחד את השני אבל לא מודים בזה. נאנחתי בשמחה כשהסביבה כולה גרמה לי לחייך.

"היי נסיכה הכל בסדר?" נאמג׳ון לחש מלטף את ידי בעדינות. "היית די שקט, זה מדאיג אותי. ״

לא יכולתי לשכוח את נאמג׳וני שלי , כאילו תמיד יהיה משהו שיוביל אותי אל אותן העיניים החומות הגדולות המלאות באהבה ואכפתיות . זה עלול להיות קשה עברונו אבל אנחנו אף פעם לא מוותרים אחד על השני כי זה בדיוק מה שאתה עושה כשאתה מאוהב. אתה ממשיך להילחם על מה שעושה אותך מאושר, לא משנה אם זה יכאב יותר מדי .

ניקרתי את שפתיו בעדינות והנחתי את ראשי על כתפו. "אני יותר מבסדר ג'וני, אני כל כך מאושר שאני לא רוצה שמשהו יהרוס את הרגע הזה ״ אמרתי.

״ ושום דבר לא יהרוס תאמין לי על נסיכה ״ הוא השיב , מנשק את גב כף ידי. כל הבנים השתופפו, מלבד יונגי שזרק עלינו כרית, ונאמג׳ון זרק אותה בחזרה למרות שאמרתי לו לא לעשות את זה , פוגע ישר בפניו של יונגי.

״ מלחמת כריות ! ״ צעק ג׳ונגקוק זורק עלי כרית, נדהמתי מכך שקוקי שלי יעשה לי את זה.שני שחקנים יכולים לשחק במשחק הזה.

זרקתי עליו כרית, אבל לצערי החמצתי. צעקתי כשג'ונגקוק צחק.נאמג׳ון זרק שלוש כריות לכיוונו וכל השלוש פגעו בו, עכשיו הגיע תורי לצחוק.

"הישאר מאחורי נסיכה , אני אגן עליך בחיי! "צעק נאמג׳ון כשעמדנו עתה על מלחמה.

התחלקנו לשתי קבוצות : הקבוצה הראשונה כללה את טאהיונג , ג׳ונגקוק וג׳ימין והקבוצה השני כללה את יונגי , הוסוק , נאמג׳ון ואותי .

מיהרנו להניח את שתי הספות זו על זו ולאסוף את כל הכריות שהצלחנו למצוא בדירה. בהתחלה היינו מובילים כאשר שיחררנו התקפה מלאה עליהם אבל אז הבנו שנתנו להם את כל הכריות שהיו לנו. עכשיו הגיע תורם להכות בחזרה בגלל שאנו חסרי הגנה. הלכנו הלוך וחזור במשך זמן מה עד שכולנו היינו קצרי נשימה ורק שכבנו על הרצפה. היה חשוך בחוץ וכולנו למדנו מחר, אז אמרתי להם ללכת הביתה ולנוח. בהתחלה הם סירבו, אבל אז איימתי שאני לא אכין להם אוכל עוד אז הם עזבו בצייתנות למעט נאמג׳ון.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 05, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

just friends - namjinWhere stories live. Discover now