Eren szemszög
-Kérlek Eren hidd el semmi bajod sem lesz. Érdekel mennyi időre üt ki téged ez az altató a titánná alakulás mellett.
-Jól van Hanji, megiszom te meg méred mennyi ideig bírom?
-Pontosan és elmondod mit érzel a megivását követően.-győztes mosoly csillogott az osztagvezetőnő arcán.
Lehúztam a kis fiolát, elkezdtem a hatásait mondani.
-Szédülök kicsit. -kb egy zsák krumpli módjára dőltem el az ágyon.
Annyi azért meg maradt, hogy Hanjo arcán perverz vigyor terült el. Valahogy naplemente fele ébredtem fel. Hanji kavargatott valamit.
-Meddig aludtam? -érdeklődtem nyújtózkodás közben.
-Eren kb 10 órát. Viszont a szernek lett egy apró mellék hatása. Gome (bocsi) - aprót mosolygott.
Mikor lenéztem két hatalmas mellem volt, a tükör elé ugrottam.
-Mi a fenét csinált velem! Alig egy óra múlva jelentenem kell a Heichou-nak! -pironkodtam, így nem mehetek.
-Nyugi ennek a szernek állnia kell egy olyan három órát és vissza kapod a tested. Bár Eren nőnek nem semmi lennél. -tolta fel a szemüvegét.
-Ez volt az útólsó ilyenbe bele mentem. -sóhajtottam
Durcásan elindultam és vesztemre a folyosón Jean jött szembe. Mikor meglátott teljese elpirult.
-Ne haragudj Jean Kirstein vagyok. Gondolom új vagy mert még nem láttalak Szívesen körbe vezetlek. -nyújtotta a kezét én pedig ellöktem.
-Baka (idióta)! Egy kiképző egységbe voltunk, de te rá se hederítettél arra aki nem Mikasa-nak hívtak. -ledermedve nézett én pedig sértődötten tovább mentem, miközben a belső ördögöm tapsolt örömében.
Még a hangos is lányos, a Heichou-nál kopogás után inkább nem is erőlködtem a bemutatkozásnál. Beléptem ő pedig mikor felkapta a fejét enyhén elvörösödött. Szalutálásba vágtam magam és a melleimtől a fűző teljesen szétnyílt. A Heichou rendezte magát és újra a megszokott kifejezéstelen arcával nézett.
-Tch kölyök ha egy feljebb valóhoz mész akkor a neved és a látogatás okát közöld. Szerencséd, hogy most nem lesz időm megbüntetni. -egy enyhe mosoly szaladt végig az arcán, a kis perverz Heichou.
-Gomenosai (Bocsásson meg)! Eren Jaeger, hivatott még tegnap.
-Tch figyelj kölyök ne szaroz velem! -mondta mérgesen. -Gyere ide!
YOU ARE READING
ERERI LOVERS 🔰🔰🔰
RandomA cím magáért beszél. Rövidebb történeteket írok bele amik fangörcs közben születtek. Remélem tetszik majd!