Levi lába még mindig nem az igazi az Annie-vel vívott csata óta. Erwin parancsára még egy ideig kénytelen a háttérben maradni az új csapatával. Ez a nap ritkaság hiszen nem tudnak mit tenni mint várni. Levi is elvonult egy eldugott kis tisztásra persze nagy öröme lett volna ha egyedül is marad. Legalább is így hitte. A lába még okozott némi fájdalmat. Kipattanó acél íriszei egy mélységes bűnbánattól áztatott smaragd szempárral találkozott. Az ifjú alakváltó lassan de tisztelgett majd mint aki nem látott semmit el is ment volna.
-Eren.
-Igen Hadnagy?
Nem mert megfordulni ami egy kicsit mérgelte Levi-t, de a hangján érezte hogy nem szeretné ha látná az arcát.
-Gyere ide.
Nem volt mit tennie, oda sétált és leült elé.
-Ugye nem szeretnéd ha elvernélek megint?
Eren persze már felkapta fejét. Tekintette kicsit könnyes volt amit nem szeretett volna ha az előtte ülő férfi lát, aki ennek hatására kicsit meglepődött. Eren újra lesütötte újra a fejét.
-Én nem tudtalak megvédeni, ráadásul neked kellett engem megmenteni. Még szép, hogy mérges vagyok mert az én hibám miatt sérültél meg. Ha én megsérülök az maradéktalanul helyre áll, de...
-Nem fogok olyan könnyen elpatkolni.
-Nem csak erről van szó!
Vörösödött el, majd egy hirtelen mozdulattal a imádott Hadnagy felé mászott, de minden bátorsága elszállt a másik pillantása láttán. A másik vállgödrébe temette arcát. A szégyen elöntötte és hangtalan sírásba kezdett. A másik arca érzelemmentes marad, de persze senki sem látta ami a mellkasában játszódott le. Bizony a szíve is hasonlóan lüktetett mint a másiké. Lassan a síró kölyök tarkójára csúsztatta kezét és a füléhez hajolt.
-Mit akarsz egy 32 éves öregembertől kölyök?
-Mindent.
-Bolond vagy kölyök? Öreg vagyok én már ehhez.
Mintha halvány játékosság szalad volna keresztül a hangjában, de a másik ezt nem érezte. Zavartan hajolt el, hogy az acél szempárba nézhessen.
-Szeress Hadnagy.
-Te talán szeretsz,hogy ilyenre kérsz? Fiatal férfi létedre?
A Hadnagyunk egy nagyon vörös arcra emelte páratlan íriszeit. Válasz persze nem jött az a rendíthetetlen szempár elég volt neki.
-Tch.
Bal kezét összekulcsolta a reszkető kamaszéval a másikkal pedig lassan maga felé húzta. Először csak az ajkait kóstolgatta majd ahogy a másik ajkai elnyíltak a nyelvével vezette határozattan. Érezte, hogy a másik mennyire remeg ettől pedig nem kicsit vágyott rá. Persze nem várhat el egyből mindent mikor ennek a bolond kölyöknek ez volt az első csókja, de mikor elváltak Eren a mellkasára borult majd felnézett az imádott férfira.
-Szeretném.
-Nem lesz sok egy napra?
Kérdezte, de a másik egy percnyi habozása után kigombolta a másik ingét és lágyan csókolgatni kezdte egyre lejjebb haladva. A Hadnagy meglepve tapasztalta, hogy kölyök tényleg nem szórakozik vele. A kabátjánál rántotta fel, majd kemény csókba folytatta miközben keze annak ékességére simult. Eren belenyögött mikor Levi keze a lüktető erekcióján járt.
-Nem félsz Eren?
-Nem, csak.
Levi belenyúlt a nadrágjába és úgy simogatta tovább.
-Vigyázok rád, de nem ígérem hogy nem lesz kellemetlen egy kicsit sem.
Eren zavartan bólintott és remegő kezekkel szabadította ki a másik tagját. Levi eközben elkezdte tágítani lassan miután elkészült látta a másik arcán a dilemát, hogy leszopja e. A szájába harapott, de a másik újra megcsókolta.
-Nem kell, gyere.
Lassan magára vezette a fiút aki meglepően jól fogatta mert ennél kéjesebb arcot még nem látott. Hihetetlen érzések járták át őket.
-Tényleg ennyire jó érzés, hogy benned vagyok.
-Ihgen.
Egy másodpercig elgondolkodott Eren, de tudnia kell.
-Hadnagy...
-Benned áll szándékomba elmenni, köszönd a forró fenekednek.
Vigyorgott szélesen amitől talán a másik zavarba is jöhetett volna de inkább csak falni kezdte a másik ajkait.
Másnap Eren a konyhában készítette a reggelit mikor a Hadnagy mellé lépet és egy gyors csókot adott a fiatalnak.
-Szeretlek.
-Tch, én is bolond kölyök.
YOU ARE READING
ERERI LOVERS 🔰🔰🔰
RandomA cím magáért beszél. Rövidebb történeteket írok bele amik fangörcs közben születtek. Remélem tetszik majd!