Szeretlek

731 45 0
                                    

Levi szemszög

Eren tart a karjaiba, a nevemet mondogatja. Nem hadnagy hanem Levi. Milyen jól cseng ahogy elhagyja az ajkait. Fáj a sebem ahol megsérültem, valahogy nem sajnálom annyira a dolgot. Fáradt vagyok és boldog mert Eren ilyen közel van hozzám. Érzem az illatát a melegét és ahogy sebesen ver a szíve.

-Levi kérlek ne hagyj el! Ki állít meg ha nem vagy!-szipogni és sírni kezdett.

-Eren semmi baj.

Felemeltem a fejem és a könnyel ellepett szemeibe nézhessek. Nehezen emeltem meg a kezem és az arcán pihentettem meg. Most talán ideje elmondanom.

-Eren szeretlek.-súgtam halkan.

Nem válaszolt, finoman karolt át és az ajkaival betakarta az enyémet. Első és utólsó csókunk, de nem is kérhetnék többet. De mégis szeretném hallani, ahogy érez irántam. Eltávolodott és megtámasztotta a homlokát az enyémen.

-Én is szeretlek Levi. Ne menj.-szipogott.

A szívem szinte kihagyott, szeret a történtek ellenére. Boldog vagyok, elmosolyodtam mire a szép szemei kikerekedtek. Ájulás pedig elért, a karjaiba és elnyelt a sötétség.

Eren szemszög

Levit sikerült időben vissza vinnem a fal mögé ahol ellátták már három napja eszméletlen,de legalább felépül. Hanji nyúz hogy pihenjek, de nem akarok egy percre se itt hagyni. Csendben ülök mellette a kezét fogva. Néha megsimítom a haját vagy lágyan megpuszilom az orcáját. Ép a kezét puszilgattam mikor kegy meleg tenyeret éreztem meg az arcomon. Fel kaptam a tekintetem és még kissé komás acélkék szempár nézett vissza. Az ajkai pedig lágy mosollyal fogadtak.

-Levi. -súgtam és az ajkaim már csak pár centire volt az övétől.

De megálltam és mélyen a szemeibe néztem. Éreztem a bőre melegét, illatát és a vágy ami köztünk volt. A keze a tarkómra siklott és úgy húzott magához. Hevesen kutattuk fel egy más száját. Mikor már nem bírtuk szusszal akkor váltunk el.

-Annyira féltem, hogy elhagysz.-mondtam könnyekkel kűzködve.

-Tch mégis itt vagyok veled. Eren.-ölelt magához, óvatosan bújtam be mellé.

-Nem baj?

-Tch.-szorosan átölelt. Szeretlek.-súgta a hajamba.

-Én is. -szipogtam a mellkasába.

ERERI LOVERS 🔰🔰🔰Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt