Eren szemszög
A kurva életbe, mi a faszért kellett hagynom hogy megfektessen. Alig hiszem el, hogy most is hozzá indulok. Rendben piszkosul élvezetes volt amit csinált de félek. A vicc pedig a következő most mindenki röhögjön csak mert Hanji szere a mai edzés közepén megint aktiválódott. Jean pedig így is megvert volna mert átcsesztem, véletlen szerencse hogy Hanji kimentett. Visszatérve ehhez a problémához, kop-kop és beléptem. Még mindig az előző felderítő út jelentéseit írja.
-Rivaille Heichou.
A hangomra felkapta a fejét és a pillanatnyi meglepettséget gonosz mosoly vette át. Egy kicsit félek is. Felállt és elindult felém. Fekete nadrág, fehér inggel. Őszintén meglepett az egyenruha hiánya. A kezeim próbáltam takarni, nehogy lássa hogy remegek. Nem értem miért van ez, de egyszerűen furcsa érzések kavarognak bennem. Mire elém állt a sírás is megkörnyékezett és rohadt értetlen voltam. Az államnál emelte fel a fejem, a tekintete mérlegelt majd finoman magához ölelt.
-Heichou..?
-Tch, megmondtam tegnap nem? Bízhatsz bennem.-mondta nyugtató hanggal
-De ma reggel...-szipogtam
-Baka. A lényege az volt a mondandómnak, hogy nem számít fiú vagy lány vagy. A te esetedben nincs jelentősége.-olyannyira meglepett, hogy ilyen beszédes.
-Miért csak az én esetemben?-nem értem.
-Tch, te még tényleg kölyök vagy.
Már teljesen megnyugodtam, éreztem ahogy teljesen nyugodtan ver a szíve az enyém pedig majd kiugrik. Felnéztem rá, kicsit bátortalanul érintettem meg az arcát amin elmosolyodott. A másik kezemben úgy markoltam az ingének finom anyagát mintha csak az "utolsó fügefalevél lenne" az ajkaira borultam. Kellemes borzongás járt át ahogy a selymes nyelve az enyémmel táncolt. A derekam határozottan tartotta. Az ajtónak nyomva folytatta, persze hallottam a zár jellegzetes kattanását. Olyan felszabadító volt amit mondott, így megszabadítottam az ingétől.
-Tényleg akarod?-a hangja elég céltudatos volt, így nem haboztam a válasszal.
-Téged...akarlak.-érezte ahogy lángol a fejem.
Elégedett mosollyal csókolt újra és újra, de mind ez kis idő elég volt hogy levetkőztessen. Az ajtónak dőlve álltam teljesen meztelen, Rivaille pedig egy perc gyönyörködés után akárcsak tegnap csókolgatni kezdett. Teljesen elvoltam alélva, az ujjaival határozottan kényeztetett. Elém térdel a jobb lábban a vállára téve kezdte a combom belső felét csókolgatni majd megint ott kényeztet. Valami idióta bűntudatom lett.
-Ha szeretnéd akkor én is csinálom neked.-szakadt ki belőlem.
Meglepve pislogott fel, még egyszer bele csókolt én pedig majd összeestem az örömtől.
-Mire ez a kitörés?-állt fel és mélyen a szemembe nézett.
-Mert te is kényeztetsz anélkül hogy kérném.-motyogtam mire persze tapasztaltsága véget szélesen mosollyal ingatta a fejét.
Durcásan fordítottam a helyzetünkön, az szájára tapadtam amit átjárt az ízem. El szakadtam tőle és haladtam lefelé, a vállvonalát végig csókoltam majd keresztül a mellkasán az izmos hasfalén egészen a csípő vonalát végig nyalva megszabadultam a nadrágjától. Már teljesen merev és forró volt. A kezem húzogattam a bőrt a makkját lassan végig nyaltam. Felnézve láttam, hogy az ajkai résnyire elnyíltak bár ködös volt a tekintette nem gondolta, hogy megteszem így egyre többet fogadtam magamba bár ismerjük csak el, hogy a Heichou-nak vannak méretei. A kéjes nyögéseire figyeltem, mikor jó neki az arcán tartottam a tekintettem. Észre sem vettem, de már oda voltam ezért a férfiért. Az acél kék tekintette derült égből villant a kezeivel felrántott és a fotelhez húzott. Forró, tüzes csókot kaptam.
-Bízol bennem?-kérdezte rekedten
-Igen.-válaszoltam lihegve.
-Térdelj a fotel karfáira, és kapaszkodj rendesen a háttámlába.
Hát oké egy szikrányi félelem azért átjárt, de elhelyezkedtem és azért nem olyan vészes csak nem tudom milyen lehet a látvány. A derekamba kapaszkodott, a másik kezével végig simította a hátam amitől megremegtem.
-Ne félj, jó lesz.-a nyakamba csókolt és teljes hosszával elmerült bennem.
Kéjtől fűtve, hangosan nyögtem fel. Egy pillanatra a számra tette a kezét, de kellemes ritmussal szántott.
-Tényleg betömöm a szád.
-Az már megvolt nem? Azt csinálsz amit akarsz, csak ne állj le.
Hallottam egy halk Tch-t és ügyelve de keményebben kezdett mozogni. Ahogy elélveztünk homályosan de láttam a padlóra csöpögő nyálam.
-Kölyök.-a fülembe súgta a kérését én pedig komásan de eleget tettem neki.
Megfürödtünk és vele aludtam, csak hogy még másnap reggel is női alakban voltam. Ahogy Hanji, Rivaille Erwin kíséretében haladtunk az ebédlő felé megcsapott valami szag az első kukába hánytam a lelkem.
-Eren jól vagy?-fogta a fejem és a hajam Rivaille.
-Hanji mi ez az egész?-kérdezte Erwin, a dilis osztag vezető pedig elégedetten vigyorgott.
-Ha csak nem szexelt Eren akkor a terhesség kizárt, de elég szaftos pletykák keringenek már két napja. Például, hogy hadnagyunknál elég heves szerelmi élet folyik.
Mindenki csak várt hátha valaki megszólal aki Rivaille volt a hátam simogatva.
-Megoldjuk.
Baszd meg egy kurva terhességet hogy oldasz meg?! Tudtam hogy kár volt hagyni.., de Ö még is csak Rivaille Ackerman Heichou. A hormonok is betettek mert bőgni kezdtem.
-Ez elég egyértelmű.-somolygott Hanji.
Közkívánatra tá dá a második rész. ;)
YOU ARE READING
ERERI LOVERS 🔰🔰🔰
RandomA cím magáért beszél. Rövidebb történeteket írok bele amik fangörcs közben születtek. Remélem tetszik majd!