Levi szemszög
Miért látom még mindig? Miért keresem mindig akár hol legyek? Miért kell 2000 év elteltével egy új életben is szeretnem azt az hülye kölyköt. Mégis miért mondtam el neki mit érzek mikor a karjai között halódtam. Mert elmondta, hogy szeret. Tch. Gyűlölöm ezt, Erwin pedig az irodában nem segít sokat. A pápaszemes Hanji még úgy se. Mike pedig csak Mike. Ebben az életben is rengeteg gond és baj van, de elenyésző az akkorihoz képest. Nem mi végeztük be akkor, de 2000 éve mi kezdtük el az ellenállást és a mai világ titán mentes. Nem sokan emlékszünk arra az életre. Nem akarom, hogy Eren is egy legyen közölünk. Szeretem és éljen szabadon.
Eren szemszög
Zihálva, sikítozva ugrottam ki az ágyból. Mióta az eszemet tudom újra éjről éjre ugyan ezt álmodom. Háborúban vagyok, a barátaim sorra elbuknak, titánok ellen harcolunk, a falakon belül élünk. A szerelmem a karjaim között hal meg. Acélkék szemei vannak, egy csodálatos férfi. Tisztelem és felnézek rá, akkor mondom meg neki mit érzek mikor már késő. Levi hadnagy én beléd szerettem. Ilyenkor a szívem ketté hasad mikor az mondja " én is, vidd tovább a haragomat". Az első és utolsó csókunk, nem igaz Levi? Talán létezel valahol?Talán ez egy emlék lenne egy régi életből. Akár hogy is, mennyi az esély rá?
Több mint egy órán keresztül álltam a zuhany alatt. A bőröm már kivörösödött a forró víztől. Hevesen zakatol a szívem. Se éjjelem se nappalom. Csak Levire tudok gondolni. Meg akarom találni őt. Ma nyolcra kell mennem a Szabadság könyvkiadóhoz, ez lesz az első munkanapom. A fantasy osztályhoz csatlakozom, lévén az álmaim miatt nagyon közel áll a lelkemhez. Zoe Hanji a megbeszéltek szerint lent vár az épület előtt.Este pedig találkozunk Arminnal és Mikasával, ők a gyerekkori barátaim. Teljesen megértjük egymást, hisz ők is hasonlókat álmodnak.
-Szia Eren! Üdvözöllek nálunk.-mosolygott izgatottan
-Hanji-san. Örülök a találkozásnak. Minden rendben van a munkába állásommal kapcsolatban?
-Persze, persze. Amiatt ne aggódj, menj a száznégyes irodába. Shorty lesz az osztály vezetőd.
-Ő...Shorty? -kérdeztem gyermeki értetlenséggel
-Majd megismered. Vagy talán ismered is. -kacsintott és mutatta az irányt.
Az ajtó előtt megálltam és mély lélegzettet véve kopogtam be.
-Tch. Gyere.
A hang és a ahogy mondta, dezsavű száguldott végig rajtam. Levi?! Kétségbe esetten téptem fel az ajtót. Az asztaltól egy pillanatra felvillant a dühös, acél szempár. Végül hasonló meglepettséggel lágyult el.
-Le...vi hadnagy? -suttogtam, a tekintette megremegett
A szemeim könny lepte el és a szívem fájdalmasan lüktetett. Emlékek millió sokasága tért vissza hozzám, 2000 évvel ezelőtti életem. Egyetlen változatlan maradt azonban, hogy szerelmes vagyok belé. Sóhajtva jött oda, becsukta mögöttem az ajtót. Közre fogta a csodás kezeivel az arcom.
-Itt vagyok kölyök, Eren. Itt vagyunk újra.-halkan beszélt hozzám, azon az édesen kínzó hangján.
Belebújtam a kezeibe, éreztem a melegét és bevillant a kép mikor a kezeim között halt meg.
-Bocsáss meg nekem. A mai napig képtelen vagyok helyes döntést hozni.-sírtam a kezeibe.
-Tch...Eren 2000 év telt el. Mit szeretnél tenni? Folytassuk az utolsó közös percünktől vagy kezdjünk tisztalapot?-fájt, hogy az utóbbi megfordult a fejébe.
-Nem számít hányszor születek újjá, az érzéseim változatlanok maradnak. Nem emlékszem milyen volt a csókunk Levi.-vallottam neki ismét, halványan elmosolyodott.
-Nem rossz. -mondta
Neki tolt az ajtónak, és az hevesen csókolni kezdet. A zár kattanása csak messziről bántotta a fülemet. Ahogy a nyelve hosszú táncba vitte az enyémet, csak még többet akartam belőle. Csalódottan váltunk el egymástól, hogy levegőhöz jussunk.
-Szeretlek Levi. Mindig is szerettelek. -ziháltam, a szemeiben láttam hogy megmelengettem a lelkét.
-Én szeretlek kölyök. -újabb csók,
Úgy öleltük egymást mintha valami láthatatlan erőtől óvnánk a másikat, el ne lopja tőlünk.
Levi szemszög
Milyen álszent vagyok. Még hogy ne emlékezzen? Legyen boldog és szabad. Emlékezzen! Legfőképp rám, mert szerettem. Láss csodát itt van a karjaim között. Örökké vele leszek.
YOU ARE READING
ERERI LOVERS 🔰🔰🔰
RandomA cím magáért beszél. Rövidebb történeteket írok bele amik fangörcs közben születtek. Remélem tetszik majd!