Hamupipőke Eren módra 3.rész +16

540 35 12
                                    

Levi szemszög

Összegezve, hogy megússzuk az egyház  isten káromlós marhaságait kitaláltunk egy hihető mesét. Ami a következő Eren-nek van egy iker húga akivel intim kapcsolatot kezdtem. Eren pedig ezt képtelen volt elfogadni így lelépet és itt maradt az áldott állapotban lévő Elena. Persze a drága kölyök kiakadt, de az "anyaság" jó hatással volt rá. Felelősség teljes lett még ha nem is látszik még annyira rajta az állapot. A kis csipet csapata elég színesen fogadta. Ezek közül kedvencem az unokahúgom, Mikasa kitörése.

-Ezért megdöglesz te törpe hadnagy.-visította, felém rohanva egy tőrrel.

Már készültem védekezni, de ekkor Eren vagyis "Elena"( kibaszott furcsa mások előtt így nevezni) elém rohant aminek hatására Mikasa döbbent arccal leállt.

-Elég legyen. Most már fejezd be Mikasa. Én anya leszek, valószínűleg az állapotom miatt nő maradok. De...de nem érdekel mert szerelmes vagyok Rivaille-ba mióta megismertem és örülök a babának. Ha nem vagy képes ezt tolerálni akkor önzőbb vagy mint én valaha voltam veled szemben.

A vallomása hallatán, a szívem szokatlan módon kezdett zakatolni. Ennek a kölyök minden egyes szava nagy hatással van rám. Magamhoz húztam a vállainál, az arca vörösen ragyogott. A tekintette pedig tele volt aggodalommal, gyengéd csókot leheltem ajkaira.

-Értettem, de akkor én leszek a keresztanyja! Ennyi kijár.-fordított hátat Mikasa.

Visszatérve a jelenhez már hamarosan itt az idő. A párom egyre érzékenyebb, kb minden apró dolgon elérzékenyül. Ó és még egy apróság amíg nem kerekedett a pocak addig így nézett ki az esti alap rutin szex előtt. Összebújni, kicsit beszélgetni. Apró gesztusokkal jelezni, hogy kívánjuk a másikat.

Még engem is meglepett hiszen  minél többet voltam vele annál jobban kezdtem változni

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Még engem is meglepett hiszen  minél többet voltam vele annál jobban kezdtem változni. Bár nyomós ok lehetett, hogy érzelmileg sose akartam Fharlan és Isabella elvesztése után kötődni senkihez. Viszont Eren most már csak nem nyolc és fél hónapja van női alakban. Tehát ez egy egészséges hetero kapcsolat ahogy az meg van írva a nagykönyvben. Ráadásul hamarosan életet ad a gyermekünknek. Múlt hónapban volt egy kirohanása amit szintén nem tudok elfelejteni.

-Riaville, hogy mondhatod hogy nyugodjak meg?!! Mi lesz ha a szülés után újra férfi leszek és a gyermekünk szégyellni vagy gyűlölni fog engem ha nagy lesz.

-Lassabban miért csak téged gyűlölne?-kérdeztem értetlenkedve.

-Mert te az emberiség legerősebb katonája vagy!-kezdett bőgni.-De én nem is tudom mi vagyok, most már.  

Mély levegőt vettem és az előbbieket betudtam a terhességgel járó hormonoknak. Bezártam az ajtót és Eren elé térdeltem át karolva és a kerek pocakját kezdtem puszilgatni.

-Hallod ezt Picurom anyu már megint csak aggódik pedig még egy hónapig csak az Övé vagy. Nem is igazságos.

-Rivaille?-szipogott, fel egyenesedve adtam csókot az ajkára.

-Nem kell félned. Bízz bennem, nem lesz baj, megoldjuk. Érte.-simítottam meg a pocakját, tényleg megváltoztam.-És a kistestvéréért. Mert úgy is lesz nem?

Eren csodaszép smaragd szemei kicsit megkönnyebbülve ragyogtak rám.

-Hadnagyom. Rivaille Hadnagyom te isten bakája (hülyéje).-bújt belém.

-Én is szeretlek.

Time skip

A lépcsőn rohanok felfelé. Mike szólt, hogy Eren elkezdett vajúdni és elég ideges és fél. Már a folyosó vég3n hallottam ahogy üvöltözik Hanji-val és Erwin-nel.

-Amíg nincs itt Rivaille nem fogok szülni!!!

A csapat az ajtó előtt idegeskedett én pedig rákapcsolva futottam és téptem fel az ajtót.

-Végre itt vagy.-mondta Erwin majd átadta a helyet nekem, Ö pedig törölközőt vett a kezébe.

-Itt vagyok. Nem lesz semmi baj ígérem.

-Rivaille félek.-sírt.

-Bízz bennem.-súgtam a fülébe, bólintott és ezután végig Hanji utasításaira figyelt.

Gyengének éreztem magam amiért nem vehetem át a fájdalmát, de mikor a gyermek felsírt mintha csak letörölték volna a fájdalmát. Körbe csókolgattam és Erwin kezébe lévő csöppségben gyönyörködtünk. Átvettem a gyermekem majd az anyjának adtam. A kicsi mohón enni kezdet. Eren pedig csak sírt az örömtől. Átöleltem és úgy csodáltam tovább őket.

-Köszönöm.-csókoltam meg.

Hanji és Erwin egymásra néztek majd ránk.

-Gratulálunk, a fiatokhoz!-mosolyogtak és kimentek volna, de az ajtón a 104-es csapat esett be.

Eren mosolyogva jelezte, hogy az ágyhoz jöhetnek. Ledöbbentem, hogy Mikasa sírni kezdett majd kitört mi a baja.

-Én is akarok szülni!

Aláírom, hogy ezen mindenki ledöbbent. Erwin valamit súgott neki ami miatt totál elvörösödött. De mind egy. Ami számít mar velünk van. A kicsi kinyitotta szemeit és ránk emelte. Álmosan pislogott.

-A szemei a tied.-küldött egy sugárzó mosolyt Eren.

Erwin megkért mindenkit, hogy menjenek most el. Így magunkra maradtunk hármasba.

Vége...Köszönöm hogy velem tartottatok.

ERERI LOVERS 🔰🔰🔰Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang