Jaeger fogadjunk! +18

1.4K 73 8
                                    

Eren szemszög

Eren Jaeger vagyok és most kurvára rá basztam. Még a kiképzés alatt kitaláltuk a 104-es egység tagjaival, hogy az első felderítő kör után bulit csinálunk. A baj csak az, hogy Jean-al fogadtunk. Ha én cselédlány ruhába leszek akkor ő lófejt vesz fel aki nem meri az egy évig mos a másik után. Idézem hogy volt:

-Jaeger! Mit szólsz egy fogadáshoz? -vigyorgott play pofával.

-Mire gondoltál ló pofa? -néztem rá magabiztosan.

-Nem nagy valami vegyél cseléd ruhát a buliba. -csillantak meg a szemei.

-Ha te lófejet veszel és aki nem meri az egy évig mos a másik után. -vigyorogtam.

-Legyen. -csapott a kezembe.

Basszus, sóhajtoztam. Szerencsére Ymri kölcsön adta amivel Kristával szoktak "hülyülni" állítólag és még cica fület is kaptam mellé. Jaj felvettem és elindultam a teremhez, Armin és Mikasa a fejüket fogták.

-Eren te se gondoltad ezt komolyan. -masszírozta Mikasa a halántékát.

-Igyál egy kicsit Eren mielőtt bemész. -nyújtotta Armin a korsót.

-Köszi. Jean hol van? -kérdeztem kíváncsian.

-Bent egy ló fejjel. -nevetett Armin.

-Gondoltuk, hogy ti találtatok ki valamit. -sóhajtozott Mika.

Az ajtó kinyílt és egy dühös Rivaille Heichou jött ki majd Hanjira csukta. Elkerekedett szempárral nézett rám amitől elég zavarba jöttem.

-Tch mégis mi a fene van rajtad kölyök!?

-Igenis Heichou ez volt a fogadás feltétele. -mondtam szalutálva, ami ismerjük el érdekes látványt nyújtok.

-Hülyék ezt még meg nézem akkor húzás befelé. Ez parancs Eren. -nyitotta ki az ajtót, gyors lehúztam a söröm.

Mikor megláttam Jean-t a lófejjel elfogott a nevetés. Persze ő is a földre fekve röhögött rajtam.

-Jaeger elismerésem. -nyújtotta a kezét.

-Kirstein szintén. Ez döntetlen pedig már össze készítettem a szennyest.-röhögtem 

A csapatunkból mindenki az asztalnál nevetett, majd a Heichou és Hanji jöttek oda.

-Ó srácok legközelebb nekem is szóljatok. -ült le nevetve Hanji.

-Tch! Eren te most azonnal feljössz átöltözni. -nézett szigorúan rám.

-Igenis Heichou. Mindjárt jövök srácok.

Elindultunk a folyosón mikor a lépcsőhöz értünk a Heichou szorosan megragadta a vállam.

-Tch mi ez a tempó?! -elég sietősre fogta, szinte húzott maga után.

-Rivaille Heichou! -a szobájába be vágott és egyből bezárta az ajtót.

Levi szemszög

A francba Erennel mikor megláttam ebbe a cseléd lány ruhába egyből merevedésem lett. Most már tuti nem fogom vissza magam. A földön ült és hatalmas szempárral nézett rám, vörös fejjel.

-Heichou...

-Kölyök elég Levi. Mennyi tapasztalatod van a szexben? -kérdeztem higgadtan.

-Mi?! -zavartan ugrott fel. 

Észre sem vette szerintem, hogy mikor hátrált az ágyra fog esni. A kurva életbe benne akarok lenni. Lerúgva a csizmáim a felpattantam az ágyra és a mellkasára ültem. Vajon tud még ennél vörösebb lenni? Az egyik kezemmel felemeltem a fejét, hogy lássam az arcát. Meglepett, hogy kicsit könnyesek a szemei.    

-Eren hallottam amit múltkor Arlertnek mondtál. -az ajkai résnyire nyíltak én pedig habozás nélkül rávetettem mohón magam. 

Hangosan belenyögött a csókunkba, abból ítélve ahogy csinálja ez az első neki. A gondolat, hogy én veszem el a szűzies kis ényjét. Á beleráng a farkam, elváltam tőle és szemléltem ahogy piheg.

-Levi szeretném. -súgta, de nem igazán mert rám nézni.

Igazság szerint örültem, hogy kölcsönös a vonzalmunk. De nem akarok nyálas lenni, ebben a kapcsolatban én leszek a domináns. 

-Jó fiú. -mondtam majd újra meg csókoltam.

Gyors mozdulattal húztam le róla a ruhát. Végre megpillantottam az izmos testét, az alsóját szabályosan letéptem. Meglepett figyeltem a tagját milyen merev. Így felizgult a csókomtól? 

-Miattad van. Néha már az illatod is elég. -vallotta be fúl vörösen.         

Vadászként csillant meg a szemeim, a kezembe vettem és határozottan kezdtem masszírozni. Kéjesen nyögdécselt, még jobban tetszene ha a farkamtól nyögne. Betömtem két ujjam a szájába amit engedelmesen be is nedvesített. Nem nagyon kellett siettetnem mert a teste nagyon jól reagált az érintéseimre. Abba hagytam mindent és ledobáltam a ruháim. 

-Most a tied a választás gyengéden vagy durván? -lehet, hogy hülyeség megkérdeznem de hát na még nem dugtam szüzet.

Félénken nézett fel, de a vágytól már ködös volt a tekintette.

-Rád bízom magam, csak élvezzem én is. 

Mikor feltérdelt és szó nélkül a szájába vett. Menten azt hittem, hogy elélvezek. Mintha csak erre született volna, ösztönösen jó amit csinál. A hajába túrtam és elhúztam. 

-Fordulj meg nekem.

Szó fogadóan tette  amit kértem, Meglepően rövid ideig tiltakozott a teste, forrón ölelte a farkam. Eredetileg keményen akartam megdugni, de valahogy eszembe sem jutott. Amilyen engedelmes így kettesben inkább lassan csinálom. Elnyújtom amíg csak tudom, ez túl jó ahhoz hogy elsiessem. Agyzsibbasztóan jó volt a hangját hallgatni.  

-Eren kié vagy? -kérdeztem miközben gyorsítottam   

-A tied, csak a tied Lhe..vi. 

Kihúzódtam és a hátára fordítottam, újra elmerültem a testében a számmal pedig betapasztottam az övét. Igen Eren az enyém vagy. 

Mikor végeztünk Eren használhatatlanná vált én pedig nem szívesen mentem volna vissza. Egy ideig csak néztem ahogy alszik aztán mellé bújtam. Tch reggel korán vissza kell küldenem a szobájába. 

Vége

ERERI LOVERS 🔰🔰🔰Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang