• ONE DAY •
3 ..
____________" صحيت تاني يوم كنت فاضية معنديش جامعة ف قررت اني افضل ف البيت لحد معاد الجلسة بتاعتي .. قمت فضلت قاعدة قدام التيليفزيون و بعدين قمت عملت غداء و كنت زهقانة ف لبست و نزلت ..
وصلت هناك و ببوص في الساعة لقتني واصلة نص ساعة بدري !! فضلت قاعدة كتير لحد اما لقيت البنت الي اسمها روان بتاعت امبارح خارجة من الاوضة هي و الي كلن معاها ده مهند باين و كل المصورين وراهم تاني .. خرجوا و انا دخلت لأحمد " ..أحمد : جيتي بدري يعني ..
رناد : زهقانة في البيت ف قلت انزل يعني ..
أحمد : اه اشطاا .. تحبي نبدأ ؟؟
رناد : ماشي الي تحبه ..
أحمد : يلاا ..
• FLASHBACK •
" بدأنا نتعود علي بعض و بقينا نلعب كتير و طلعنا في نفس المدرسة و الفصل كمان ، اتعرفنا علي بعض و قربناا ، مرحلة الطفولة كانت تافهة شوية ، يمكن مكنش في جديد غير اننا زي اي اتنين اطفال يعني كنت بحب العب معاه بس ..
بدأنا نكبر و جيه سن بداية اوليٰ ثانوي كدة !! كنا في المدرسة و كان في ولد بيحبني .. كنت بحاول اتجاهله بس في يوم جيه وقف قدامي " ..رناد : حازم اوعي !!
حازم : مش هتقوليلي و انا كمان بحبك بقي ؟؟
رناد : انسي !!
" زقيته و مشيت و لقيت الي طلع قدامي فجأة " ..
: مش قلتلك متقفيش معاه تاني ؟؟
رناد : علي اساس انه بمزاجي يا مهاب ؟؟
مهاب : يعني ايه ! م انتِ ادتيله فرصة يقف !!
رناد : مش فايقة للرخامة ديه ! عن اذنك !!
" سبته و مشيت و طلعت الفصل فضلت قاعدة لحد اما البريك خلص و كله طلع و لقيت هبة دخلت قعدت جنبي " ..
هبة : ايه الي حصل ؟؟
رناد : بيزعق و خلاص !! بيقول ان اناا الي واقفة مع حازم و انا الي عايزة اقف معاه !!
هبة : طب ماشي و احنا من امتي و احنا بنتخانق و نسيب بعض و نمشي ؟؟
" و إذا بفجأة الاقيه قدامي ماسك شيكولاتة حيلوة زيه و بيديهاني " ..
*و الله ما بيحصل و الله ما بيحصل !!! انا ازاي بكتب الكدب ده!!!!*مهاب : حقك علياا ..
رناد : مش بزعل منك .. :')
أنت تقرأ
يوماً ما
RomanceWe drifted a big part , but in heart. There is no space .. And we will be without space | one day | ..